Gravatar

#1 filmz-Is 16 år siden

Da jeg skulle se denne film, havde jeg ikke høje forventninger. Jeg havde ikke hørt særlig positivt om den, men jeg var overrasket.. Det var en film der virkerlig faldt for min smag..
Jeg var især vild med, den måde historien og tempoet ændrede sig på...
4/6
Gravatar

#2 filmz-clark 16 år siden

Havde håber på noget af a la det sus som Lucky Number Slevin gav, da jeg så den. Men Smokin' Aces har alt for mange bolde i luften og det hele virker lidt uforløst - bare en anelse. Og selve slutningen er lidt for twistet og Ryan bliver lige en tand for melodramatisk. Ellers er der fed action og Piven er fantastisk (ser også Entourage, hvor han må siges at have en stor del af æren for en vellykket og underholdende serie).

3/6
Gravatar

#3 filmz-Bruce 16 år siden

Tidligere syn: 2/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 filmz-Mumbles 16 år siden

Aces er Lucky Number Slevin tusinde gange mere overlegen. Magen til makværk skal man lede længe efter. Aces er god, underholdende og til tider ret sjov.

4/6

En meget anderledes "actionfilm" i mine øjne. Og rollelisten er utrolig fed.
Gravatar

#5 filmz-mcclane 16 år siden

har ik set smokin´aces men den er garanteret rigtig god i dens skudueller og for underholdnings skyld..
Gravatar

#6 icetea 16 år siden

Efter at have set traileren fik jeg nogle rimelige høje forventninger, fordi det så jo fedt ud :P, men efter at have set filmen blev jeg utroligt skuffet, hvor bliver alt action af?, og damn, de snakker meget i den film, kunne næsten ikke følge med.

3/6 - Levede slet ikke op til det jeg havde forventet
Gravatar

#7 filmz-Scarface 16 år siden

Kan godt lide Alicia Keyes... :P

Hun spillede et fantastisk cover af Gimme Shelter sammen med Keith Urban til Live Earth! :D


Og så ser hun også ret godt ud...
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#8 moulder666 16 år siden

4/6

Glimrende popcornsunderholdning, der meget sjældent tager sig selv for seriøst...Jeg kunne ret godt lidt den måde de hurtigt introducerede en million forskellige personer ind, for derefter at lade dem slå hinanden ihjel lige så hurtigt! :-)

Men slutningen var godt nok lidt søgt og...well...for meget!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#9 filmz-SumiChild 16 år siden

Det eneste jeg kan huske fra den film er at Ben Affleck er med i den.
Og så kan jeg huske et mega gevær, som der bliver skudt med i slutningen af filmen. Alt andet er fuldstændig forsvundet, så det er ikke en film, jeg vil se om og om igen.
Den går under kategorien: Er set!
Lying is the most fun a girl can have without takin' her clothes off!
Gravatar

#10 duuk74 16 år siden

En film der prøver at være hip og smart.
Det virker desværre lidt for søgt, og er ikke rigtig interessant.

5/10
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: