Hvad mere kan jeg sige? 26 fantastiske afsnit, glimrende billed- og lydsider og en særdeles god bunke ekstramateriale gør denne udgivelse til den bedste Star Trek serie DVD udgivelse til dato.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-loonie 20 år siden

Er det muligt for en total trekkie analfabet at følge med i serien hvis fx man ønsker at starte med DS9, 4?
_________________________________________
I may be wrong, but I doubt it
Gravatar

#2 The Insider 20 år siden

DS9 er klart den mest "sammenhængende" Star Trek serie af dem alle. Du får helt klart mest ud af det, hvis du følger med i serien fra starten af. Men hvis du skal starte med en specifik sæson, så er sæson 4 et godt valg, da særligt de sidste 4 sæsoner (4, 5, 6 og 7) hænger tæt sammen. Så vil jeg dog lige anbefale, at gå ind på www.startrek.com og læse et par synopsis' fra de første tre sæsoner.
War. War never changes.
Gravatar

#3 Skobbolop 20 år siden

hey insider.. følger du med i Ent.? har du set de 2 første afsnit af episode 3?.. de skulle være fremragende..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#4 The Insider 20 år siden

Jeg har set en hel del afsnit af "Enterprise", og jeg venter stadigvæk på at se noget rigtig godt (der har dog været 2-3 virkelig gode afsnit). Ligesom "Star Trek: Voyager" er det nærmest én lang strøm af ligegyldige og uoriginale fortællinger. Jeg har set de første to afsnit af 3. sæson, og de er desværre intet særligt.
War. War never changes.
Gravatar

#5 Skobbolop 20 år siden

:D.. hvorfor var det liiige at jeg skrev "epsiode 3" haha..hvor lamt..

hmm..har ellers hørt andet.. men nu må vi se..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"

Skriv ny kommentar: