En forbedret film, den store mængde ekstramateriale, den fine billedside og den fremragende lydside burde være grund nok for enhver Trekkie – og andre – til at erhverve sig denne fine udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 casper 17 år siden

ddet lyde nok lidt dumt men det billed som er på forsiden, hvor filmen er i grå pap er det rigtig, man har de ikke tidligere ikke kunne få den med pap omkring
Gravatar

#2 dfms 17 år siden

#1 Ja, jeg kunne også godt tænke mig at høre hvor, man kan få TMP m. pap-omslag.
Gravatar

#3 dfms 17 år siden

BONG !!!! Er her nogen ?
Gravatar

#4 dfms 17 år siden

H A L L O........................
Gravatar

#5 elwood 17 år siden

måske er der ingen som har et godt svar til dit spørgsmål, bare en lille tanke.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 tiany 17 år siden

Man har kunne få den i stereo studie her fornyelig
Valar morghulis
Gravatar

#7 filmz-blond 17 år siden

Jeg startede min Star Trek interresse med at se "The Wrath of Khan". Rumskibsscenerne er for altid mejslet i min hukommelse. Men denne første spillefilmsudgave var lidt af en mundfuld for mig dengang. Først langt senere har jeg nu genset den i "Director's Edition" hvor jeg fik et noget bedre indtryk af filmen. Dens oprindelige tendens til langtrukkethed var nedtonet og måske havde min smag også ændret sig, men overall en meget seværdig S-F film. Også selvom man ikke er brændende "Trekkie".
Gravatar

#8 maniac 17 år siden

#1/#2 Beklager det sene svar, jeg havde ikke lige set der blev spurgt til omslaget.

Billedet på forsiden er skam rigtig nok. Man kan ikke købe filmen med papomslag, men hvis I har en printer der kan tage tykke ark, kan I med en smule fingerfærdighed lave det selv. Skal lige se om jeg kan finde det, og poste et link til det her...

Jeg har brugt pap-omslaget til grafikken, da det ser bedre ud, end at den første film bryder med designet af resten.

Skriv ny kommentar: