Gravatar

#1 Skobbolop 21 år siden

nu siger du en meget rimelig sum penge...

hvor meget er det så?
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#2 KEiZ 21 år siden

ca 760 kr..... det er absolut en rimelig sum penge..
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#3 trekster 21 år siden

699,50 i Videoland
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#4 filmz-Yasw 19 år siden

Ja, så fik jeg set den sæson færdig, og umiddelbart er jeg meget enig med anmelderen her. Synes den her var lidt bedre end første sæson, hvilket egentlig betyder at min holdning til første sæson har ændret sig lidt.
Mener dog ikke helt der skulle være så mange dårlige afsnit, som anmelderen ellers her giver udtryk for, men ellers må jeg give ret i at der er lidt langt mellem de rigtig gode.

Kan også meget godt lide dr. Pulaski. Hun har lidt mere personlighed end Crusher synes jeg. Lidt synd at hun kun er med denne sæson. Kan også meget godt lide de udviklinger vi ser Data går igennem. Ja, i det hele taget, så kommer der mere samling på karaktererne. Må dog sige at jeg synes de går lidt amok med deres brug af holodækket. Til tider virker det bare som noget de vil smidde ind, uden at det rigtigt giver mening. Men det er jo hvad det er.

Dokumentarerne på denne udgivelse mener jeg dog tilgengæld er meget bedre end dem på første sæson. Der er mere interessant indhold nu, og ikke ligesom før, hvor det bare mindede om reklame det hele. Især det med hende fra arkivet der viser ting frem. Yderst interessant og brugbart.

Så er det videre med tredje sæson.
Gravatar

#5 akerman 17 år siden

Jaa dejligt Tasha Yar blev killed off. Virkelig, virkelig en dårlig skuespiller. Hun ødelagde alle scener hun var med i.
Gravatar

#6 runehansen76 17 år siden

Tasha Yar bad altså selv om at blive skrevet ud... bare lige så du ved det.
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76

Skriv ny kommentar: