Gravatar

#1 filmz-grev_michal 17 år siden

Flot anmeldelse :-)

En udgivelse der klart er værd at overveje for mit vedkommende, meget nostalgisk.
Gravatar

#2 filmz-grev_michal 17 år siden

Ehm har man holdt Star Trek weekend på fuld hørm? hehe :D
Gravatar

#3 The Insider 17 år siden

Op til flere gange ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 filmz-wetfox 17 år siden

Får jeg høvl hvis jeg siger "Star Trek Fanboi anmelder" ? :D
Gravatar

#5 HonoDelLoce 17 år siden

#4

Tror også det ku være ret sjovt at læse en anmeldelse af en, der absolut intet forhold har til Star Trek :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 filmz-wetfox 17 år siden

#5

Bestemt. Det har jeg fx ikke, (ikke interesse, og er nok lidt for ung) Men jeg er desværre ikke en god anmelder.
Men jo det kunne være interessant :)
Gravatar

#7 dh-ad 17 år siden

#6

Ja, og med så dårlige skuespillere som William Shatner og Lenoard Nimoy har jeg altid vredet mig i smerte og svedt som et svin under pinlige optrin i den originale Star Trek. Så jeg har svært ved at forstå, at den kan få 6 stjerner.

Og jeg var enddog ret vild med Picard-serien i slut-firserne/start-halvfemserne...
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#8 tiany 17 år siden

Til trods for at jeg ellers godt kan lide Star Trek.. så har jeg bare aldrig haft et forhold til den gamle serie... den er bare ikke min smag og ja 60er-agtig...

#4 Der var i et tidspunkt på "film-magasinet for drengerøve" på DK4 hvor de også anmeldte Star Trek, men de turde ikke give den en dårlig anmeldelse af frygt for hævn fra trekkier... Som de sagde er du i forvejen fan er det en super dvd - har du aldrig set Star Trek så hold dig væk...
Man må gå udfra at disse anmeldser henvender sig mest til dem der i forvejen kan lide Star Trek
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: