“Episode II” er måske en af de flotteste DVD-udgivelser nogensinde. Filmens flotte lyd- og billedside er i den absolutte top. Det skjuler dog ikke at filmen har en del fejl og mangler. Men en ting er sikkert: Hvis du kunne lide filmen i biografen, vil du helst sikkert også gøre det på DVD.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Randy Savage 20 år siden

Den har ikke den samme charme som de ældre film. Man skulle have stræbt efter, at den skulle ligne de gamle film mere. Men resultatet synes jeg alligevel er positivt og fortjener mere end
Gravatar

#22 filmz-Randy Savage 20 år siden

mere end 4/6
i overall
Gravatar

#23 Kiksmann 20 år siden

Star wars filmene er fede og sådan er det bare. Enten kan man lide dem eller også hader man dem. Og alle fans har hver deres egen favorit. Men to'eren skuffede ikke mig, da jeg knaldede den på dvd'en og fyrede op for anlægget kom der så musik i stuen(eller var det hele hytten). Frem med popcornene der er film der skal ses både i bio og der hjemme.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#24 filmz-Exitium 19 år siden

helt enormt enig! star wars ER BARE genialt.... Always.......
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#25 filmz-m1kk£l 19 år siden

der er mange som skriver at Anakin's romance med Padame er dårligt må jeg spørge hvorfor??jeg håber en af jer kan besvar mit spørgesmål?
Gravatar

#26 Spanner 19 år siden

Der mangler totalt gnist i forholdet. Der ser ikke ud til at være nogen følelser involveret.

Desuden synes jeg aldrig, at der redegøres for hvad fanden det er, Padme ser i Anakin. Han er klynkende og irriterende 90% af tiden og nedladende og selvfed de resterende 10%.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#27 Zelle 19 år siden

#26 - Om der er en gnist eller ej er en ting, men du kan da ikke forlange en forklaring på hvorfor hun er forelsket i ham? Det er forskelligt hvem folk forelsker sig i, og man kan da tit sige til en man kender der er blevet forelsket, hvad vedkommende dog ser i ham/hende... Kærlighed er en individuel ting, og selvom man ofte har nogle "kriterier" for hvem man gerne vil ende op med, så er det ikke altid at den man forelsker sig i opfylder disse kriterier...
To sum it up; Love can't be explained ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#28 azathoth 19 år siden

Jeg vælger at tro, at det er pga. ynk! ;) På den anden side... havde jeg fået at vide at en person jeg kendte lige havde slagtet en landsby, havde jeg nok sagt farvel og tak!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#29 Smurf 19 år siden

Jeg syntes ikke helt at det holder stik at give filmen 3 i dvd-anmeldesen, når den har fået 4 i biograf-anmeldelsen. Det kan så selvfølgelig godt være fordi at det er mig der har misforstået et eller andet, men jeg må sq indrømme at jeg er lidt forvirret.
Anyone care to explain?
We can't stop here! This is bat country!
- Fear and Loathing in Las Vegas
Gravatar

#30 Michael Andersen 19 år siden

#29 Ja, det fordi de er skrevet af to forskellige anmeldere = to forskellige vurderinger.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: