Hvis man skulle undre sig over, at filmen trods alt kan snige sig op på to stjerner, så er det især dansen, der gør det. Derudover er en vægtig grund den på alle måder skrækkelige “Battle of the Year”, som jeg anmeldte sidste år. I det mindste vil “Step Up: All In” formå at begejstre eller i mangel af bedre underholde sin målgruppe. Det er nok den største ros, det er muligt for mig at give filmen: Den er ikke så dårlig som den værste film, jeg har set i årevis.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kviesgaard 9 år siden

Jeg ...

er sadist, der nyder at svælge i andre menneskers ulykke,
så jeg læste videre.

( Har dog ingen planer om, at rent faktisk at se filmen ).
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

Føler med dig Johnny-boy!
Gravatar

#3 Cain 9 år siden

Så traileren inden GOTG og var ret flad af grin. Pinligt ringe er vist ikke ordet.
Is that my stomach or ypur Ambrocius?
Gravatar

#4 Outbound Sith 9 år siden

En god anmeldelse af en - tilsyneladende - rædderlig film.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#5 Highland Park 9 år siden

Hvad synes Lord Beef Jerky (og Stig Rossen)?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 Andreas Ebbesen Jensen 9 år siden

Denne film kan vel kun overgås i ren og skær elendighed af en anden dansefilm - "Danceflick". Da jeg i sin tid så den, overvejede jeg seriøst at kradse mine øjne ud med en ske.
'I don't want to achieve immortality through my work. I want to achieve it through not dying' - Woody Allen
Gravatar

#7 moulder666 9 år siden

Hmm - lige ved, at jeg bør se den, bare for at....nej, nej, det går sgutte!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 Slatne Shatner 9 år siden

HAHA! ik' altid ønskejob at være anmelder!! :D
Gravatar

#9 Nicki52 9 år siden

"Derudover lider han af den efterhånden ret udbredte sygdom, undertiden kendt som Decoteaus syndrom, der gør ham allergisk over for trøjer."
HAHAHA, det fik mig virkelig i godt humør.

Jeg har set hovedrollen i noget helt andet, og spillede han godt. Men det er nok en udfordring for en noob at danse og spille skuespil samtidig.
Min søster og nevø er helt vildt med film serien. Jeg griner bare af dem. Alle har da ret til en guilty pleasure ;)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: