Som helhed fungerer filmen udmærket. Den byder på enkelte imponerende scener, men den udmærker sig ikke i forhold til lignende film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-rock solid 21 år siden

En værre gang ubetydeligt BRÆK.SPILD af penge og total SVAGT plot.har set det 100 gange før,FØJ FOR DEN LEDE.
Gravatar

#2 filmz-Gulzilla 21 år siden

Jeg har læst bogen, alle 889 sider.. ! så i kan selv se at det er en kæmpe historie... og den er mere end fed på bog.. så jeg GLÆDER mig til at se filmen.. ! men vil bare lige sige at det med A-bomnben er der en forklaring på, som også klart fremgår af bogen ! men jeg har endnu ikk set filmen ! men glæder mig altså til det.. ! og til F.. ovenfor, så kunne det være rart hvis man uddybte hvad man skrev.. for enhver der skriver "har set det 100 gange" har aldrig læst eller set en Clandy film/bog før.. for der er intet gammelt hvem dem.. der sker noget nyt hele tiden..
Update: efter at ha set den. må jeg sige at der er meget af bogen som ikke er med.. men jeg syns stadig ikk at man kan sige man har set det før.. for historien er sandsynlig nok.. ! og det har jeg endnu ikk set i en Bond film... Men film er nu altså skide god... !!! FRÆDIG ! ;o)
Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#3 azathoth 21 år siden

Jeg synes faktisk også at filmen er ok, den er ihvertfald én karakter bedre end Benway giver den IMHO... det er rigtigt det er set før mange gange, og det har Rock Solid og Benway faktisk ret i.

Men er vi ikke ved at være på det punkt i filmhistorien hvor vi har set det hele??? Det bliver sværere og sværere for Hollywood at finde på originale historier, det ser vi jo tydeligt i antallet af remakes og sequels. Stort set alle film der udkommer i dag, har scener der minder om eller er lånt fra andre film... jeg tror bare at vi må se i øjnene at vi ikke kan forvente Memento eller Fight Club hver gang vi sætter os ned i biografsædets bløde polster!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 filmz-toxoid 21 år siden

Den var da god, det er da ikke så tit at der bliver udløst en a-bombe.

er btw. enig med azathoth..

generalt: nyd en film uden at have nogle forventinger..
Gravatar

#5 Benway 21 år siden

Tja. Jeg synes det er acceptabelt hvis en film bruger et tema der er lavet før, men den skal helst ikke vise det på præcis samme måde som tidligere.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 filmz-loonie 21 år siden

Filmen er også en anelse fremme i skoene med fremstilling af de to supermagters, nuværende og forhenværende, ledere som to bøller der vil give den anden et slag for at den ene slog den anden. Og for en gang skyld er det USA-præsidenten som fortsætter sin krigsliderlighed og Russeren tager de fornuftige sko på. Og iøvrigt originalt med brugen af a-bomben. Og puha man slap for den store tale i slutningen...
_________________________________________
I may be wrong, but I doubt it
Gravatar

#7 filmz-ragnar 21 år siden

Jeg vil bare sige at jeg synes at det er en skidegod film!
Gravatar

#8 filmz-vassago 21 år siden

Saa fik jeg endelig set filmen, og jeg synes den er ok. Men den er noget daarligere end de foerste Jack Ryan film. Synes den er lidt tam, der er som om at der mangler noget.

Der er en del plotfejl/latterligheder i den, bl.a. at der ikke er noget der leder efter A-Bomben. Hvad gaar det lige ud paa?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 evermind 19 år siden

Bortset fra, at jeg blev ved med at sidde og tænke over kontinuitetsproblemerne hele filmen igennem, var det udmærket underholdning.

Men for filen da, få lige styr på den tidslinje. Bøgerne må da have en eller anden kronologi, de kære filmskabere kan læne sig op ad.

Og indtil Hollywood får styr på dét, kan vi alle sammen glæde os til "Indiana Jones 4", der foregår i 1956 - før fundet af Pagtens Ark og med Ben Affleck i titelrollen. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: