Hvis man absolut ikke kan få nok af pingviner, der jo efterhånden har været emne for ikke så få film de seneste par år, så vil filmen nok ramme plet. Ellers indskriver “Surf’s Up” sig blot i rækken af animationsfilm, der hverken kan underholde eller imponere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 BN 16 år siden

Jeg er sommetider hamrende uenig med filmz's anmeldere, men ét må man lade dem:

De forstår at ANMELDE og at kommentere de væsentlige aspekter ved en film, på en måde så man får en godt dækkende beskrivelse af dens indhold og stil m.m.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 filmz-Kragmose 16 år siden

Jeg er nu glad for at anmelderholdet nogle gange tager afstand fra uoriginale handlinger osv., for det ødelægger mange film nu om dage. Selvfølgelig er der også dem der følger den i forvejen alt for gennemtampede opskrift, men alligevel er rigtig gode. Alt for mange slår blot plat på tidligere succeser.
Gravatar

#13 filmz-Bitcho 16 år siden

5/6... Fed film. Godt underholdt hele vejen igennem. Og jeg må give et par af folkene herinde ret. Synes snart alle bare en smule "mainstream" film bliver svinet til herinde...

Men det er måske bare min mening. Men sjovt at den får 2 af anmelderen og 4 af brugerne.

;-)
Peter

Gravatar

#14 Yoda 16 år siden

#13

Det er sjovt, at langt størstedelen af de film, der anmeledes herinde, er mainstream - og de "svines" langt fra allesammen!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 dolphinfriendly 16 år siden

#13 ...og gudsketak og lov for at anmelderne herinde ikke skriver udelukkende for at please masserne.

Jeg mener absolut heller ikke denne her er mere værd end 2/6 - og det på en god dag! :)

Gravatar

#16 filmz-fruit Kid 16 år siden

flot animation, god musik.. jack johnson er fantastisk.. og figurene.. kan man andet end at elske chicken Joe? selvom den er forandret i det danske studie.. gad vide hvor chicken joe kommer fra i virkeligheden.. nok ikk fra sønderjylland.. filmen vile ikk ha være så sjov uden ham..

Skriv ny kommentar: