På den positive side skal det nævnes, at der faktisk er indtil flere sjove øjeblikke i filmen, men det bliver desværre aldrig nok til at hive filmen derop, hvor det bliver rigtig interessant. Samspillet mellem de tre hovedpersoner, især Fonda og Lopez, er af og til også virkelig godt, og de formår at levere nogle underholdende dialoger. Desuden har Wanda Sykes en fin birolle som Viola Fields’ assistent og sammensvorne Ruby. Hun er med til at trække filmen en anelse ned på jorden, men ikke langt nok. Samlet set er der nemlig ikke meget at komme efter i “Sviger-Monster”, der efterlader et noget fladt og hult indtryk, og i det store hele må siges at være alt for forudsigelig og opskruet til at kunne vække den store interesse. Forhåbentlig får vi i fremtiden Jane Fonda at se i nogle roller, hvor hun får lov til at føle noget, vise noget og ikke bare skriger som en galsindet ko.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 ks 18 år siden

Den her film må næsten blive nomineret til prisen for "værste filmtitel" anno 2005!
Gravatar

#2 filmz-thomas _h 18 år siden

haha skulle lige til at sige det. Forhelvede en lortetitel mand!
Gravatar

#3 ajust 18 år siden

Prøv nu også bare at se navnet.. (haha andre der var enige med mig, havde jeg ikke set ;p)

Typisk dansk wannabe-sjov film (?)
Gravatar

#4 filmz-Exitium 18 år siden

den er vel ligeså katastrofal, som "gigli" Lopez, er sanger.......Ikke skuespiller
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#5 lagoni 18 år siden

Mener da hun startede som danser og skuespiller og havde da rimelig succes. Da hun så ville til at synge, blev hun "skuespilleren der vil synge" og folk fandt det latterligt, men nu er hun "sangerinden der vil spille skuespil". Fok finder det vist stadig latterligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 Yoda 18 år siden

Lopez er hverken det ene eller andet - i mine øjne. Men hun forsøger da ihædigt at være det hele. Hatten af for det
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 NightHawk 18 år siden

Lopez har da leveret et par solide præstationer i fx. "U-Turn" og "Out of Sight" og "The Cell". Men rigtigt nok, efter hun pludselig fandt ud af at hun hellere ville gi den som amerikas diva nr. 1 og være multi-kunstner, så forsvandt hendes evner på det hvide lærrede til fordel for musikkens hvide snit af ligegyldige pop-numre.

Synd, at hun ikke bare koncentrede sig om skuespillet, hvor muligheden for en ok film-karriere var inden for rækkevide. Hun får sværdt ved at overbevise det kræsne publikum om, efter alt bling-bling halløjet, at hun stadig er goe gamle Jenny from the block.

Nok om Lopez, "Sviger-Monster" kan gøres kortere. Ganske enkelt en forfærdelig umorsom omgang hysteri. "Hanoie"-Jane i Elisabeth Taylor forklædning narer ingen, fra at vide at hun aldrig sku være vendt tilbage. Historien er kliche all the way og hvad coole Michael Vartan, laver i den her kalorie-fattige bryllupskage, kan kun guderne vide. Måske prøver han at vælte Ben Affleck's medvirken, som mest karriere-dræbende rolle i "Gigli" af tronen.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#8 filmz-overduck 18 år siden

#7 Jeg vil tilføje hendes rolle i "Selena" til hendes plusliste, men det var vist også før hun mødte ham der rapperen :-)

Mht. Sviger-Monster (<--- skrev jeg virkelig det???) så kommer den aldrig i nærheden af mine hornhinder. Heller ikke når den koster 29,- på DVD om 4-5 måneder.
"Dick Laurent is dead"
Gravatar

#9 filmz-herskegut 18 år siden

Var faktisk inde og se den i mandags, det er utroligt hvad man kan blive overtalt til... filmen var egentlig ok, men kun når man tænker på hvilken genre den tilhører.. altså drama komedie.

den ville kun få 2/6 fra mig af.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#10 davenport 18 år siden

...men lopez er lækker! - og sådan er det bare!

http://images.art.com/images/products/regular/1010...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: