“Teeth” er langtfra den bedste splatterfilm til dato, men den er til gengæld en af de sjoveste og mest originale af slagsen. Plottet vil formentlig afskrække mange (især mænd), men de blodbestænkede sekvenser er gudskelov gennemsyret af sort humor, der gør dem lettere at fordøje. Dvd-udgivelsens AV-præsentation er udmærket, men det er ærgerligt, at intet ekstramateriale medfølger, da man gerne ville høre filmholdet diskutere de garanteret særprægede optagelser. Men hvis du hælder til genren, så giv filmen en chance.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 x marks the spot 15 år siden

IMO en lidt for positiv anmeldelse af filmen. Utrolig dårligt skuespil fra især hovedpersonen og der er nok kun 2 gode scener i hele filmen, som får én væk fra tanken om, hvor kedeligt og amatøragtigt det hele virker.

Anmelderen virker også til at være lidt uenig med sig selv mht. billedkvaliteten:

Billedsiden fremstår indimellem en smule uskarp... Billedsiden er også så skarp, som den bør være...


Hvordan kan ikke-eksisterende ekstramateriale få 1 stjerne? Burde det ikke være 0?
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#2 chandler75 15 år siden

Det er ikke muligt at give 0 stjerner.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 The Insider 15 år siden

#1, nej, hov, ved ikke, hvorfor den anden sætning lige røg ind, den er hermed fjernet, tak :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 wimmie 15 år siden

Jeg er til gengæld helt enig i anmeldelsen :)
Synes bestemt ikke at skuespillet er dårligt, slet ikke af hovedrolleindehaveren - synes hun er perfekt til rollen og meget naturlig..

4/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 misuma 14 år siden

Jeg synes ikke skuespillet fejler noget, overhovedet. Jeg finder det forfriskende med en film som skiller sig udfra mængden. Det' en film med bid i, hø hø...sorry, jeg er træt.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

En af de ringeste film netflix har liggende. hvis en sådan pris skal uddeles.
Doctor Last Warning
Gravatar

#7 Mikkel Abel 10 år siden

Hahaha, ja den film er godt nok tåkrummende ringe.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#8 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Altså hvis man så bare så fissen med tænderne, men nej ikke engang dét får man lov til.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: