Bedre bliver det ikke af, at filmen rent teknisk er sjusket sat sammen. Filmoplevelsen bliver forstyrret af besynderlige og umotiverede klip og en kameraføring, som flere steder virker inkonsistent. Og når handlingen samtidig er så uhyre primitivt formidlet, sættes tilskuerens velvilje på en urimelig prøve. Forhåbentlig bliver “Tempelriddernes skat III” den sidste i rækken.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 x marks the spot 16 år siden

1 stjerne. Hvilken overraskelse! Haha..
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#2 filmz-Is 16 år siden

Fantastisk anmeldelse :-)
Gravatar

#3 filmz-ChesterB 16 år siden

Her skal Fies far i kraft af sin position som Tempelriddernes Stormester overlevere Slangekronen til den Maltesiske Ridderorden, hvor den hører hjemme
er det ik Katrines far der er Tempelridder(Peter Gantzler) ? men anyways, synes 1'eren var ganske underholdende men 2'eren var noget decideret lort der ku være lavet af enhver amatør. og i 2'eren viser børnene og David Owe hvilke lorteskuespillere de er! 1'eren var jo kun held når det kommer til ungernes skuespil og det siger jeg som (har jeg fået at vide af en prof) rimelig god skuespiller og jeg er 15 ! hva sker der ? nogen folk ska bare ik ha lov at lave film. den eneste grund til at jeg nok kommer til at se denne film er pga. Mick Øgendahl men ellers synes jeg(efter traileren at dømme) at det virker som det værste lort DK har produceret næst efter direktøren for det hele og som nr. 1 Muhammed tegningerne !
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#4 mar16 16 år siden

er det ikke lidt urimeligt at anmelde en børnefilm? det jo lige så forudsigeligt som at anmelde en af pokemon-filmene.
http://www.cinemazone.dk/review.asp?id=511&are...
Gravatar

#5 filmz-vassago 16 år siden

Jeg vil ikke mene det er urimeligt. Disney og Pixar har f.eks ikke problemer med at lave film der kan underholde både voksne og børn på samme tid. Det samme er gældende for f.eks Harry Potter filmene.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 mar16 16 år siden

men det jo også pixar. den her er dansk og de sutter ALTID
Gravatar

#7 filmz-vassago 16 år siden

Så er det vel heller ikke noget galt i advare imod dem? Det er trods 70-80kr plus det løse man skal betale hver gang... Der er jo også andre end pixar der kan lave børnefilm.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 mar16 16 år siden

god point
Gravatar

#9 filmz-BjarkeHeldbo 16 år siden

Selføglgelig er det en plat historie.
Men jeg syntes også skuespillerene spillede godt? Hvad med dem?! De skal også ha' en tak.

Bjarke Snorre Heldbo Reines
Gravatar

#10 filmz-BjarkeHeldbo 16 år siden

Men man skal jo også tænke på andre?
Det er jo en familie film mine 2 små fættre blir bange af de der riddere halløj... :S Men ver har sin mening :)

Skriv ny kommentar: