Første sæson af “That ’70s Show” er skæg, men aldrig hyldende morsom, ganske charmerende, men aldrig virkelig fængende. Det er især takket være den yderst veloplagte skuespillerbesætning, at man glædeligt trasker samtlige ni timer igennem. Serien ser kun nogenlunde ud på dvd, og lydsporene er lidt kedelige. Derudover er AV-præsentationen fejlplaget. Der følger heller ikke noget ekstramateriale med, så det er svært at anbefale udgivelsen til andre end fans.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Scarface 16 år siden

Har set det enkelte gange. Der var det da meget sjovt. :)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#2 moulder666 16 år siden

Jeg er blevet totalt hooked på det her show...ser det faktisk hver dag på SV4 - men vil give anmelderen ret i at første sæson er lidt flad...however, anden sæson og fremefter har præsteret at have mig flad af grin hver gang.

Humoren er lidt som Friends uden alt det sappy og med en højere standard - kan kun anbefales!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#3 Winniepooh 16 år siden

Har efter at have set 7 sæsoner af showet udviklet en rigtig kedelig tendens til at bruge udtrykkene "dumbass" og utallige variationer over "my foot up your ass".

Længe leve Red Foreman!
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#4 cluq 16 år siden

En klasse serie! - et rigtig godt grin værd :)
Gravatar

#5 rammy 16 år siden

En af de dårligste " komedie " serier overhovedet. Kun overgået af den over hysteriske To fyre, en pige og et pizzeria .
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#6 filmz-maxhh 16 år siden

#5

Tja, smag er jo heldigvis forskellig, og jeg nyder at se begge de serier du sviner til... til gengæld kan jeg ikke se det sjove i Seinfeld... overhovedet...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#7 filmz-Jessmoeller 16 år siden

God serie og en bedre. Men at lade den kører i 7 sæsoner er lidt over-kill
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#8 moulder666 16 år siden

#5 Heh, og der rammer du præcis en af mine andre favoritter...den ligger også over Friends i min verden! (eller Seinfeld)

Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#9 filmz-UDollar A.K.A. Nino 16 år siden

Fik aldrig rigtig fulgt med i denne serie, kun et par afsnit her og der, så måske man skulle tjekke denne dvd ud..

Og til seinfelds forsvar, vil jeg bare sige at det helt klart er min favorit sit-com (medmindre scrubs også anses som en sit-com, i hvilket fald de så må dele en første plads)..

P.s. vil også gerne se "to fyre, en pige" på dvd.. Ryan Reynolds var guld i den..
Spike: She Shall Look On Him With Forgiveness, And Everybody Will Forgive And Love. He Will Be Loved.

Skriv ny kommentar: