“The Huntsman: Winter’s War” forsøger at vise, at Snehvides vide verden sagtens kan rumme flere fortællinger end det velkendte, gamle eventyr. Lidt prequel, men mest sequel – og helt igennem forvirret. Komiske gags og en flot billedside redder lidt af æren for en fantasy-franchise, der famler rundt i sit eget univers. “Snehvide” uden Snehvide? Så er der ikke meget tilbage. Det siger vel næsten sig selv.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 danish99 8 år siden

Den første var virkelig også dårlig.
Denne her skal ses på Blu ray
King
Gravatar

#2 moulder666 8 år siden

Ud fra din anmeldelse lyder det som en klokkeklar 2/6 - hvad er det så der gør, at den alligevel fungerer godt nok til 3/6? Er det humoren, der så er velfungerende nok - og er det så falde-på-halen komik eller hvordan?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#3 Lasse Martin Jørgensen 8 år siden

#2 Fair pointe, de positive ting har måske ikke fået så mange ord, som de fortjener i denne omgang. Men ja, jeg grinede sgu mere end jeg havde forventet. Den første film var jo ikke specielt morsom. Den forsøgte vel heller ikke at være det. Humoren er mere tør end falde-på-halen - den engelske komiker Rob Brydon (fra The Trip) spiller en af dværgene. Hvis man kan lide hans stil, så er der noget at hente der.

Jeg synes også, den er ret flot at se på. Jeg kan læse, at mange synes, det er kønsløs CGI, men jeg synes nu, det virker ret levende. Der er dog ikke helt så mange opfindsomme visuelle idéer, som jeg synes, der var i den første (Svampe med øjne, mosbegroede skildpadder og andre mere eller mindre freaky påfund).
Gravatar

#4 David Munch 8 år siden

Etteren var rigtig flot at se på, havde nogle virkeligt fede scener her og der, og historien var som sådan også okay. Der var bare for mange elementer hvor man sad og tænkte 'meh' omkring, og Stewart var virkelig fejlcastet i mine øjne.

Jeg vil gerne se denne film, men det bliver absolut kun på Blu-ray.

Skriv ny kommentar: