“The Kovak Box” tager udgangspunkt i en fascinerende – og vistnok autentisk – fortælling. Trods rimelige audiovisuelle egenskaber er indholdet en rodet omgang. Selvom Silvias Lucía Jimenéz er et bekræftende bekendtskab, er Timothy Huttons new yorker-forfatter temmeligt fraværende og viser ligesom filmen kun i glimt eksempler på talent og kvalitet. Filmen kan ses for den fascinerende fortælling, der mangler at blive slibet af i kanterne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 mar16 16 år siden

uhh, det billede der er vist grund nok til at købe den i en ruf!
Gravatar

#2 Outbound Sith 16 år siden

Jeg mindes at have set denne film på CIFF sidste år. Men det er stort set også det eneste, jeg kan huske om den. Ikke nogen mindeværdig oplevelse...

Nåh jo, lige bortset fra den kvindelige hovedrolles badescene. Den husker jeg ret tydeligt som et af filmens højdepunkter. ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#3 filmz-rupert giles 16 år siden

#2 Dude, jeg husker, at du på et tidspunkt mente, at det var den bedste film, du havde set på festivalen! Oh yes, you did! Hvilket måske siger mere om din festival end noget andet :-) Okay, det var også MIDT i festivalen, men altså... (jeg så meget, meget bedre film på festivalen, vil jeg lige skynde mig at sige)

Men jeg synes skam, at den er rimeligt underholdende (så den sammen med Outbound Sith, selvom jeg værgrer mig lidt ved at indrømme, at jeg kender ham heeeh heeeh). Lidt DePalma agtig. Lidt rodet, måske, men gammeldaws på den gode måde. Ligesom DePalma :-) God for en festival eller en aften med DVD-afspilleren. En lille ligegyldig film, der holdt mig underholdt hele vejen igennem. Altså.

Og Outbound Sith... kridt skoene og gør dig klar til endnu en vild uge med filmfestival!!!! :-)
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#4 Outbound Sith 16 år siden

Det er muligt, at jeg har udtalt det påståede i en febervildelse umiddelbart efter badescenen, men nu kan jeg altså ikke huske ret meget af den. Ikke engang karuffos udmærkede resume af handlingen fik særligt mange klokker til at ringe... Som du skrev: "En lille, ligegyldig film". :-/
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#5 filmz-rupert giles 16 år siden

#4 Men du sagde det, og jeg glemmer det aldrig. Ærgeligt for dig :-)

(yes, yes... Rupert Giles 8 år... I know)
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo

Skriv ny kommentar: