Det er svært at lave actionfilm, når man ikke har de samme budgetter som i Hollywood. Alligevel klarer denne britiske films actionsekvenser sig ganske godt på trods af dens relativt lave budget. Det er dog kun actionscenerne, der holder filmen oppe, for både historien og karaktererne er hullede og flade. Ekstramateriale er der ikke rigtig noget af, og med et middelmådigt transfer er det kun dvd’ens udmærkede lydspor, der holder den tekniske karakter oppe. Er skiven værd at købe? Nej, men lej den evt. hos din lokale videopusher næste gang, du ligger brak i weekenden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kram 14 år siden

Tømmermænds film til om Søndagen. Intet mere intet mindre.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#2 Nicki52 14 år siden

Det er en rigtig fed action film. Den er meget blodig. Men der ingen rigtig handling.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 Zeropen 14 år siden

Syntes det er en fed film',. Måske er der ikke så meget handling, men til gengæld er der masser af gode action scener :P

Hvis du har set den, og du bare elsker den :), så ville det også kunne anbefales at se The Condemned - (IMDB link)
Gravatar

#4 evermind 13 år siden

Så fik jeg den lige at se efter at have købt den til 25 kr. i Stereo Studio, og jeg var rigtig godt underholdt af den. Ja, man skal ikke tænke for meget over de svage plotpunkter i denne type film, men som action klarer den det fint med flere originale kampscener, flot fotografering og en samling karikerede, men fint underholdende karakterer.

Skønt lille actiondrøn at runde juleferien af med, fakkertalt. Thumbs up herfra! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5 MOVIE1000 13 år siden

#4 enig, jeg fandt den til en 50 på BD og den var det værd underholdene/hjernedød action når det er bedst.

den ligger til en 4/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 wimmie 13 år siden

Fandt den til en 20'er i BBBB men har ikke fået set den endnu :)
Regner med at den skal ses som en dage-derpå-film.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 MOVIE1000 13 år siden

wimmie (6) skrev:
dage-derpå-film.


Det udtryk har jeg aldrig hørt/set før ??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 wimmie 13 år siden

Der skulle også stå "Dagen-derpå" (det er dog alligevel sjældent der er mere end én i streg for mit vedkommende) ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9 evermind 13 år siden

Haha, det kunne man nu ellers godt forestille sig, wimmie! ;)

Men ja, kanon film til dagen - eller dagene - derpå!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: