Ud fra disse hårde ord skulle man jo tro at jeg ikke brød mig om denne film, men i sidste ende endte jeg med at hverken elske eller hade den. På den ene side er filmen teknisk flot, soundtracket rammer præcist, undtaget når alt lakker mod enden og historien bliver fortalt mesterligt af den garvede instruktør, men på den anden side trækker et usammenhængende manuskript og middelmådige skuespilpræstationer filmen ned. Når filmen slutter sidder man tilbage med en hul fornemmelse af, at “Tilbage Til Cold Mountain” ikke burde være dårlig, men man syntes egentlig heller ikke den var god.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-bullseye 19 år siden

Sidder lidt splittet her. Vil på den ene side rigtig gerne se filmen, men er den værd at smide penge i? Som det fremgår af anmeldelsen er det ikke ekstramaterialet man skal gå efter, og skuespillet skulle ikke være på oscar niveau - hvilket det self. ikke altid behøver at være. Men er billed- og lydsiden og dele af historien nok trækkræft til at købe filmen på dvd?
Gravatar

#2 Morbid 19 år siden

Brug pengene på noget andet.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#3 ks 19 år siden

Personligt syntes jeg det var en rigtig god film, bestemt værd at smide penge efter.
Gravatar

#4 HeavyClaus 19 år siden

Syntes også den var god da jeg så den i biografen, men tvivler meget på jeg køber på dvd.
Jeg ville anbefale bare at leje den, du kan jo altid erhverve dig den når den kommer på tilbud :)
Gravatar

#5 filmz-Wacker 19 år siden

Måske skulle man lige tjekke den ud i blockbuster og så investere, hvis den er god
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#6 filmz-bullseye 19 år siden

Flertallet taler! Kigger lige forbi Blockbuster
Gravatar

#7 keitel 19 år siden

En Fantastisk film, men man skal nok kunne lide lidt sentimentale film, men action scenerne er også fremragende.
5/6 herfra.
Gravatar

#8 filmz-teeny 19 år siden

Rigtig god film. Jeg smuttede forbi Blockbuster da det var. Men i stedet for at låne anskaffede jeg mig den som tidligere lejefilm. Den er pengene værd efter min mening.
Gravatar

#9 Lars.dk 14 år siden

4/6
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#10 davenport 14 år siden

Første indlæg i 5 år....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: