“Timeline” er et forfærdeligt makværk. En af den type film som Razzie priserne blev skabt for at hive ned i sølet. Har man interesse for historier som involverer rejser igennem tiden, så findes der talløse andre film der behandler emnet bedre. Selv sidste års middelmådige “The Time Machine” tilbyder en ganske fin dosis underholdning, som er denne film langt overlegen. Og hvis man endelig skulle have lyst til at stifte bekendtskab med “Timeline” universet, så lån i stedet bogen på biblioteket. Det er en meget mere berigende (og naturligvis også billigere) oplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Hasselguff 20 år siden

Jeg var meget skuffet over bogen - præmissen var udemærket men hele forløsningen af tidsrejse historien var alt for skuffende.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#12 filmz-thor 20 år siden

Jeg syntes prey er udemærket, klart værd at læse men godtnok ikke så god som mange andre af hans bøger... Kuglen er også klart min favorit
Gravatar

#13 Zelle 20 år siden

'Rising Sun' er fandeme også en fed bog, og filmen er skam også meget god...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#14 gi-jones 20 år siden

Jeg er som nævnt kæmpefan, så jeg synes ikke nogen af hans bøger er dårlige. Jeg synes til gengæld i glemmer Airframe og Disclosure. Begge film var ikke det helt store, men bøgerne er ekstremt spændende omend ikke så hightech som de mere kendte.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 The Insider 20 år siden

#14, man kan da sagtens være kæmpefan og stadigvæk synes, at et par af hans bøger ikke er helt så fremragende. Og Airframe er da ikke filmatiseret, vel?
War. War never changes.
Gravatar

#16 gi-jones 20 år siden

#15: Det mente jeg nu den var, men bliver faktisk lidt i tvivl nu. Slår det lige op du... ... ... Nej det ser sgu ikke ud til det. Det må vi klare en dag :)

BTW han har også forsøgt sig som instruktør et par gange på forskellige ting.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 The Insider 20 år siden

Ja, Westworld er en ganske fin film.
War. War never changes.
Gravatar

#18 filmz-creepshow 20 år siden

denne film stinker så meget jeg synds den er så dårlige.
jeg købt den i usa og jeg så den 1 gang syns bare den stinker
Gravatar

#19 filmz-Erlingur666 16 år siden

en omgang bras buuh rejse tilbage til tiden nej det er ikke crtchton hold dig til jurassic park 1 et mesterværk 2 en okey lidt for blodig efter min smag 3 eren lidt bedre en 2 eren men holder ikke etren this not cool movie but jurassic park thats amasing
Gravatar

#20 Spanner 16 år siden

Return of the Tråd - part V
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: