“Timeline” er et forfærdeligt makværk. En af den type film som Razzie priserne blev skabt for at hive ned i sølet. Har man interesse for historier som involverer rejser igennem tiden, så findes der talløse andre film der behandler emnet bedre. Selv sidste års middelmådige “The Time Machine” tilbyder en ganske fin dosis underholdning, som er denne film langt overlegen. Og hvis man endelig skulle have lyst til at stifte bekendtskab med “Timeline” universet, så lån i stedet bogen på biblioteket. Det er en meget mere berigende (og naturligvis også billigere) oplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-thor 20 år siden

Trist, havde ellers glædet mig til at se den, men det bliver vist ikke til noget.. kunne ellers godt lide bogen, men sådan er det jo med stort set alle film der bliver lavet fra hans bøger. Tror aldrig jeg har været så skuffet over en film som da jeg så "kuglen"
Gravatar

#2 filmz-derb 20 år siden

Jeg skal fandeme se den. Kan være jeg kan få et godt grin. Den ser ellers god ud...
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#3 filmz-KingHans 20 år siden

har kun set traileren.... ud fra den ser den ok ud, men nu bliver jeg sq i tvil..
Gravatar

#4 Morbid 20 år siden

At dømme fra denne anmeldelse, og dem jeg har læste på andre sider, kommer jeg nok aldrig til at se denne film..
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#5 Hasselguff 20 år siden

He he - det her er den slags film som man skal se i selskab med en håndfuld gutter og bajere og så bare svine til for alle pengene. Og bare tænk der var rent faktisk engang, hvor Donner var i stand til at lave gode film...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#6 gi-jones 20 år siden

#1: Jeg kunne ret god lide Congo, og Jurassic Park må naturligvis ikke glemmes. Anyways er Crichton min yndlingsforfatter og jeg har ventet i spænding på den her film i ret lang tid, men det lyder efterhånden til at jeg vil blive skuffet :(

Bliver sjovt at se hvad de gør med Prey...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 Kalle Ferm 20 år siden

Øv, det er sørgeligt. Jeg er lige ved at læse den - og det er da en fed bog. :-D Ikke en af Crichtons bedste bøger, men stadig rigtig god!

Havde håbet at filmen kunne leve op til det. :-(
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#8 davenport 20 år siden

Jeg mener Crichton er faldet lidt af på den på det sidste.
Jeg har altid elsket måden han kan forklare meget komplicerede ting på, så det er forståligt for os tyende.
Men klart er Kuglen den mest spændende bog han har skrevet, og iøvrigt en af de mest spændende bøger nogensinde.
Hvis jeg skal anbefale en god, videnskabelig bog, så er Carl Sagans Kontakt meget dyb. Filmen er også god (Den er suverænt filmet - spejlscenen i starten og der hvor hun løber ind til signalet)men bogen er virkelig oppe at ringe.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 Kalle Ferm 20 år siden

Contact? Den med Jodie Foster? Det er i hvert fald en god film!

Jeg har ikke læst Crichtons seneste. Er de gode? Prey fx? Den vil jeg gerne have læst.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#10 davenport 20 år siden

Den er udemærket, men IMO ikke så velskrevet som de tidligere bøger. Det virker som om han har gang i for meget med film osv. Han skulle bare koncentrere sig om at skrive.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: