Som i tegneserien er der et konstant flow, der ubesværet fører én fra scene til scene og fastholder opmærksomheden. Kun enkelte gange synes effekterne at få overtaget, således at filmen kommer faretruende nær et computerspil. Resten af tiden formår Spielberg at give begivenhederne et fysisk nærvær, som han – til trods for tilstedeværelsen af de levende skuespillere – slet ikke formåede i “Indiana Jones og krystalkraniets kongerige”.

Herligt er det ikke mindst at genopleve Spielberg som den legeglade filmskaber, der forsøger sig med alverdens skørt opfindsomme indfald – uanset om det så drejer sig om at fange djævelske fugle eller fægte med kraner – og som byder på en ordentlig dosis charmerende skæg og ballade med en friskhed, man ikke har set fra ham i evigheder. Splitte mine bramsejl – det er godt at have Spielberg tilbage!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Twister 12 år siden

Morpheus (14) skrev:
Han mener hvad du bygger det på, når du selv har set den i 2D:)


thank you. Det var lige en smutter fra min side af.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#22 PredatorX 12 år siden

Jeg skal se den imorgen og glæder mig som et lille barn :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#23 BN 12 år siden

PredatorX (22) skrev:
Jeg skal se den imorgen og glæder mig som et lille barn :D


Hvilket lille barn? Ham her?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#24 Steffan Rasmussen 12 år siden

Der er en del scener som klart er designet til at blive vist i 3D. Derfor mener jeg folk bør se den i 3D. Tror man vil få lidt mere ud af filmen. Men der er stadigvæk en god film i 2D.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#25 Highland Park 12 år siden

Jeg er vild med Thomson & Thompsons udbrud "Great Scott-land Yard!" Jeg gad godt vide, om udtrykket blev brugt i den engelsksprogede udgave af tegneserien.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#26 PredatorX 12 år siden

BN (23) skrev:
Hvilket lille barn? Ham her?


Ja det rammer faktisk ret godt :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 Gasivodo 12 år siden

Hvis nu denne 3D-udgave er det eneste - der dur'..

Gælder det så også på papir?

..Skal jeg smide min gamle, med tape-sammenhængende, samling ud?*


*Troller kuns grundet manglende mulighed for - overhovedet at se dette værk PT:-(
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#28 X&O 12 år siden

Neranders (19) skrev:
Nu håber jeg ikke du mener, at man ikke kan lave animationsfilm uden motion- eller performance capture til at lave animationsfilm omhandlende mennesker. Det lykkedes da med Tintin tegneserien fra TV og et hav af andre animationsfilm.


Computeranimation hvis du gerne vil være hel præcis. Og jo, man kan selvfølgelig godt lave det uden, men det fungerer bedre med motion capture.
Gravatar

#29 Michael Andersen 12 år siden

#17
Jeg vender lige tilbage i morgen, når jeg har testet 3D'en :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#30 Baby Strong 12 år siden

Bravo bravissimo for den fremragende anmeldelse! :)

Skriv ny kommentar: