Selv ikke Dwayne ‘The Rock’ Johnsons enorme charme kan overskygge fejltrinene i “Tooth Fairy” – lige fra dens rædsomme jokes og kedelige æstetik til dens sukkersøde og banale historie. Det er en af de familiefilm, der både taler ned til de ældste og yngste tilskuere. BD-udgivelsens transfer er dog fremragende, lydsporet er udmærket, mens det meste af ekstramaterialet er trivielt og forglemmeligt. Som helhed er udgivelsen altså hæderlig, man lad endelig denne Blu-ray blive på butikshylden, medmindre elendige familiefilm altså er noget, du tænder på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Yoda 13 år siden

En vurdering af filmen, der ikke overrasker mig.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 gi-jones 13 år siden

Du ved... den slags pinlige ordspil, som din far kan finde på at fyre af til en fest, hvor du bagefter beder til, at ingen hørte det.
Hmmmm. Fra alle mulige ville jeg bare have smuttet henover den sætning. Men Johan, nu har jeg jo været til julefrokost med dig, og jeg husker tydeligt hvem der var den pinlige far i den omgang :-) Du er jo de pinlige ordspils kejser!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 daneimp 13 år siden

Jeg synes Vin Diesel var genial i elitepædagogen og synes også selve filmen var mega god! Kommer vidst an på med hvilken indgangsvinkel man ser filmen. Dwayne har prøvet familiefilm før i The Game Plan, hvor jeg synes han gjorde det godt.
Gravatar

#4 akerman 13 år siden

#3 lol

Noget jeg ikke forstår, er hvorfor vil de være med i komedierne? Drama forstår man godt, blive en bedre skuespiller osv, men komedier? Hvorfor dog ikke holde sig til det de kan - action.
Gravatar

#5 MOVIE1000 13 år siden

Nu synes jeg ikke rigtig at The rock kan kaldes for en action stjerne som sådan, den eneste film hvor der kun er ren action i som jeg kan huske er The scorpion king, ellers er resten da bare komedier eller action/komedie.

Get Smart
Welcome to the jungle (har vidst en anden titel)
The gameplan
Race to Witch mountain

men måske får hans action karrie comeback i Fast and forious 5 :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 The Insider 13 år siden

#2, hehe, jeg takker hjerteligt for de fornemme komplimenter, Jonas! Men seriøst, min far er værre ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 gi-jones 13 år siden

Hehe, jeg lever fra nu af i evig frygt for din far :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 Spanner 13 år siden

MOVIE1000 (5) skrev:
Nu synes jeg ikke rigtig at The rock kan kaldes for en action stjerne som sådan, den eneste film hvor der kun er ren action i som jeg kan huske er The scorpion king, ellers er resten da bare komedier eller action/komedie.

Get Smart
Welcome to the jungle (har vidst en anden titel)
The gameplan
Race to Witch mountain

men måske får hans action karrie comeback i Fast and forious 5 :)


Southland Tales og især Doom må da siges at være i actiongenren
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 MOVIE1000 13 år siden

#8 men er det nok til at kalde ham en action stjerne? jeg synes han har lavet alt for meget gak og gøgl til at kunne kaldes for action stjerne.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: