“Total Recall” er slet ikke noget rædsomt remake, men det er heller ikke synderligt godt. Jovist, Len Wisemans genindspilning af Arnold Schwarzenegger-klassikeren “Sidste udkald” er både relativt vellavet og velspillet, men man savner i dén grad overraskelser, alt imens filmen springer fra den ene skudduel til den anden uden at servere meget af værdi i intermezzoerne. Filmens fans kan dog med god samvittighed investere i denne Blu-ray, idet AV-præsentationen er upåklagelig, og ekstramaterialet er interessant og velproduceret. Derfor kan nysgerrige fans af originalen også leje skiven med god samvittighed.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The Insider 11 år siden

#10, jeg må have været i godt mod ovenpå den seneste chokoladebid fra min julekalender!
War. War never changes.
Gravatar

#12 MOVIE1000 11 år siden

The Insider (11) skrev:
#10, jeg må have været i godt mod ovenpå den seneste chokoladebid fra min julekalender!


Så vil jeg da glæde mig til at se resten af dine anmeldelser i December her på filmz ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 Ispep 11 år siden

Ligegyldig film. Omend mild underholdende.
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 11 år siden

4/10 eller 3/6 er vist meget rammende. Uendeligt ligegyldig film. De første 45 minutter er dog ganske fede.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 Danilochan 11 år siden

Regner med at købe blu-ray'en i morgen - Udelukkende pga. dens visuelle udtryk. Jeg var ret begejstret over billedet i biografen, så den er et must til samlingen herhjemme.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I've watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain. Time to die.
Gravatar

#16 Batsy 11 år siden

utyske (3) skrev:
#1 -

http://filmz.dk/film/starship-troopers-3-marauder/...


Now, why on earth er etteren ikke kommet på BD? Eller er den kommet ud, og ikke blev anmeldet i nu?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#17 Slettet Bruger [2491594423] 11 år siden

Batsy (16) skrev:
Now, why on earth er etteren ikke kommet på BD? Eller er den kommet ud, og ikke blev anmeldet i nu?


Den er skam kommet, bare ikke anmeldt på filmz. Jeg tror endda man kan få en boks med alle tre film på BD for samme pris som den første film, eller, man kunne på et tidspunkt.

Ikke at der er nogen grund til at købe andet end den første, med mindre har har behov for at grave sine øjne ud med en ske.
Gravatar

#18 Batsy 11 år siden

utyske (17) skrev:
Den er skam kommet, bare ikke anmeldt på filmz. Jeg tror endda man kan få en boks med alle tre film på BD for samme pris som den første film, eller, man kunne på et tidspunkt.

Ikke at der er nogen grund til at købe andet end den første, med mindre har har behov for at grave sine øjne ud med en ske.


Haha, tak for advarslen! Har utrolig meget lyst til at se den første, men hvad blev der egentlig af Remaket? er det droppet, for kan ikke finde noget om det på IMDB :/
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19 KasperBS 11 år siden

Så filmen her igår...et fuldstændig unødvendigt remake. Kedede mig bravt!
Collin Farrel ligner nærmest en mand der er træt af og være med i filmen, og mest har gjort det for pengenes skyld. Havde de i det mindtste hyret en bedre skuespiller. Der er masser af gamle actionstjerner.

Har lyst til at se klassikeren med Arnold nu.
Gravatar

#20 x marks the spot 11 år siden

Han forklarer dog aldrig sin overdrevne brug af lens flares.
Det bliver forklaret i videokommentarsporet i starten af filmen, hvor fotografen fortæller om, at han fik fremskaffet nogle gamle linser og produceret nogle flere til netop at kunne lave den effekt. Len Wiseman synes vist bare at ideen var genial og gik med på den.
"Do, or do not. There is no try".

Skriv ny kommentar: