Grundet den meget ringe AV-præsentation, kan “The Toxic Avenger” umiddelbart godt betegnes som en dvd, der er lige til at smide ud i containeren. Men udgivelsens bagmænd har været smarte nok til at smække et fristende og beskedent 50-kroners prisskilt på skivens omslag. Det gør dvd’en til et billigt must for alle landets splatterfans og nysgerrige sjæle. Denne elskede kultfilm er en grim og mangelfuld produktion, men samtidigt også en underholdende og ofte vanvittig morsom oplevelse, der tillige må siges at være noget helt for sig selv.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 evermind 17 år siden

#20
Se #15 :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#22 CKY 17 år siden

Bliver lige nød til at spørge.. hva sker der lige i den der sex scene mellem den blinde pige og vores helt?? de looper jo næsten bare det hele, og de gør det igen senere med andre klip fra filmen...to andre og jeg undrede os meget over hvorfor?

Men ellers en sindsygt sjov film... 4/6
Gravatar

#23 jessup 17 år siden

#22 - Det er mange år jeg har set den men er det ikke økonomisk nød der bliver til en slags æstetik?
This is just until June
Gravatar

#24 CKY 17 år siden

Jo det eller bare for at fylde noget tid ud... hehe
Gravatar

#25 evermind 17 år siden

#24
Eller bare for at fylde noget blind pige ud... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#26 CKY 17 år siden

#25
HAHAHAH, den var sgu god... den havde jeg ikke set komme...
Gravatar

#27 filmz-incubus 17 år siden

#26 Det tror jeg heller ikke hun havde! ;-)
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: