Man fornemmer, at lysten til at bringe figurerne fra pionerdagene i 90’erne til live atter engang har været stor. Og det er bestemt ikke en halvhjertet tredjedel, der er kommet ud af det. På ingen måde, for historien er glimrende underholdning, hvor vi ivrigt hepper på vore legetøjshelte igennem deres mange strabadser. Et muntert gensyn, hvor Pixar kører mere på nostalgi end på deres berømmede originalitet, og alt forladt, for selvfølgelig skulle fortællingen følges til dørs.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Graversen 13 år siden

Præcis den karakter jeg havde forventet. Lyder derfor også lidt vildt at den pt. ligger nr. 12 på imdb:
http://www.imdb.com/title/tt0435761/
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#2 Lethal Injection 13 år siden

Ej den skal da mindst have 5 stjerner! :P
Men det er klasse animations film vi har med at gøre her! Så den i USA til premieren. Spændende, sjov, mesterligt lavet og selvfølgelig særdeles rørernde, (jeg fik tåre i øjene et par gange..) Pixar er vikelig de genier som folk kalder dem!

Hvis man har vokset op med Toy Story vækker den virkelig noget i én. Nostalgia or not - 6/6
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#3 nygaardpetersen 13 år siden

Så den også i USA for et par måneder siden og må nu også indrømme at filmen minimum fortjener 5 stjerner. Derudover ganske fin anmeldelse
Gravatar

#4 filmz-Sichlau 13 år siden

Jeg må indrømme at jeg heller ikke denne gang, ser nogen sammenhæng mellem det antal stjerner der er givet og mængden af punkter i anmeldelsen der er omtalt negativt. Fem stjerner virker som en mere realistisk karakter.
Gravatar

#5 Morpheus 13 år siden

Er også med på den vogn der synes den fortjener hvertfald 5 stjerner, hvis ikke 6 stjerner.

Det er en fantastisk film, intet mindre.
Gravatar

#6 Sverkel 13 år siden

Så den for et par uger siden herhjemme, og syntes desværre ikke rigtigt den lever op til de 2 andre.

Filmen er da sjov nok og har sine øjeblikke, men ikke på højde med andre film Pixar har udgivet :/
Gravatar

#7 dewin 13 år siden

Jeg synes at det er en fantastisk god film. Helstøbt historie, pragtfuld slutning, overall gennemført god oplevelse. Jeg kan ikke sætte en finger på noget negativt overhovedet. En af Pixars absolut bedste.

Derfor får den lige akkurat sneget sig op på 2/6 stjerner fra mig!
Gravatar

#8 Spanner 13 år siden

dewin (7) skrev:
Jeg synes at det er en fantastisk god film. Helstøbt historie, pragtfuld slutning, overall gennemført god oplevelse. Jeg kan ikke sætte en finger på noget negativt overhovedet. En af Pixars absolut bedste.

Derfor får den lige akkurat sneget sig op på 2/6 stjerner fra mig!


To af seks alligevel? Af ren nysgerrighed bliver jeg nødt til at høre om du har nogen film, som du giver seks stjerner
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 Yoda 13 år siden

#8

Jeg har ham mistænkt for at være sarkastisk ... jeg kan dog tage fejl.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 HonoDelLoce 13 år siden

Yoda (9) skrev:
#8

Jeg har ham mistænkt for at være sarkastisk ... jeg kan dog tage fejl.


Jeg har dig mistænkt for at have ret ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: