Til et redaktionsmøde bliver kollegaen Nikki af bitchy Swinton beordret til at undersøge, om man kan smage hvidløg i sæd, hvis manden har spist et fed. Hvordan skal hun mon undersøge det? spørger en naiv Nikki. Lige der var det så meningen, at jeg skulle grine. Grine ved tanken om, at nu skulle hende der Nikki bare til at sluge sæd. LOL, not so much. Jeg hylder alles ret til at lave jokes om pik og sperm, men jeg lover ikke, at jeg griner.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Stetso-G 8 år siden

Bare lige en casual observation: Morten, du skriver bedre, når du er glad for filmen, end når du er sur på filmen.

Bortset fra det, er jeg rimelig enig i bedømmelsen. I forhold til, hvor stor ros jeg så filmen fik fra Schumers kolleger, så er det en halvflad film. Specielt med den næsten Grease-agtige finale.
"Hvis bare jeg laver mig selv lidt om, kan det være, han bedre kan lide mig!!"
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#1 Jeg kan egentlig også bedst lide at være glad. Men skal da øve mig i min surhed. Kan tease, at jeg er både sur og glad i næste uge - meget glad faktisk.
Gravatar

#3 steadi07 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (2) skrev:
#1 Jeg kan egentlig også bedst lide at være glad. Men skal da øve mig i min surhed. Kan tease, at jeg er både sur og glad i næste uge - meget glad faktisk.


Er 'Everest' en #1 eller #2 i den teasende sammenhæng?

On topic: Jeg ender nok med at tage et smut ind og se filmen. Jeg er godt lige "imellem piger" i øjeblikket, hvis det er en beskrivelse, som kan anvendes, men så må man sgu se den alene :)
Gravatar

#4 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#3 Den har jeg (endnu) ikke set.

Skriv ny kommentar: