Gør dig selv en tjeneste og giv uretfærdigt glemte, forbigåede “Tristan” en ekstra chance her på dvd. Scanbox har endnu engang i år leveret en teknisk prangende udgivelse. Ekstramaterialet er ikke just noget at råbe hurra for, så nysgerrige sjæle bør måske først og fremmest overveje at leje filmen. Men alle med en svaghed for klassiske sagn, storslåede sagaer eller heltedådsfyldte eventyrfilm, kan trygt erhverve sig et eksemplar.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 keitel 17 år siden

Glæder mig den får nogenlunde go´kritik, stod med den i hånden i går, men turde ikke købe den, men det gør jeg nu.
Gravatar

#2 akerman 17 år siden

En ganske fin film som jeg aldrig fik set helt færdig, fordi jeg ikke orkede alt det der trekants-love-pladder til sidst :(

#3 17 år siden

Enhver der har læst Prins Valiant som barn ved jo, at Tristan får kniven af Kong Mark til sidst. Ups, spoiler? Nå fuck, jeg har ikke set den.
Gravatar

#4 filmz-Is 17 år siden

Go' film, men synes at den er lidt for typisk
4/6
Gravatar

#5 moulder666 17 år siden

Magen til pladderromantisk, letgennemskueligt gøgl skal man da lede længe efter - men enkelte af scenerne var da meget flotte!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 filmz-Bruce 17 år siden

Nu har jeg ihvertfald bestilt den ovenpå anmeldelsen. Ser ud som om den er ret overset.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: