Trolde er generelt grinagtige, så det er enormt imponerende, at “Troldjægeren” formår at gøre os så bange for de store skabninger. Men “Troldjægeren” stiler ikke blot efter at være uhyggelig, men også efter at more, og den gør begge dele med manér. Den forbavsende flotte film ser blændende ud i HD, og den lyder lige så godt. Ekstramaterialet skuffer en smule, men hvis man bare har den mindste svaghed for gysergenren, så er denne skive et must.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Collateral 13 år siden

#10: Den er selv bevidst om humoren i forlægget. Det får den til at fungere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 Collateral 13 år siden

Jeg forstår ikke helt hvorfor anmelder taler om at de slettede scener kun kan ses enkeltvis. På min BD er der da en "play all" funktion?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13 Thomsen 13 år siden

Hvordan er den i forhold til den finske RARE EXPORTS: A CHRISTMAS TALE? Det lyder lidt som samme grundlæggende koncept.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14 The Insider 13 år siden

#12, ikke på min! Besynderligt... Har du også den danske udgave?
War. War never changes.
Gravatar

#15 Collateral 13 år siden

#14: Ja det er også den danske jeg har. Havde faktisk helt overset ekstramaterialet til jeg så din anmeldelse fordi der ikke er adgang til det fra pop-up menuen. Mærkelig opbygget skive.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16 The Insider 13 år siden

#15, yes, man skal netop hoppe op til hovedmenuen, før man kan nå frem til ekstramaterialet. Nu er jeg desværre ikke hjemme p.t., men jeg er stensikker på, at der ikke var en Play All-funktion på min skive... besynderligt!
War. War never changes.
Gravatar

#17 Collateral 13 år siden

#16: Og hovedmenuen indeholder udelukkende Extras og Play funktion. Ingen indstillinger :S
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 The Insider 13 år siden

Hmm... det synes jeg ellers at kunne huske, at der var på min... Jeg må lige dobbelttjekke, når jeg er hjemme engang om fredagen. The plot thickens!
War. War never changes.
Gravatar

#19 Collateral 13 år siden

#18: To be continued :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#20 The Insider 12 år siden

Så kom jeg hjem og fik tjekket disken - og du har helt ret, Collateral, hovedmenuen har kun "Special Features" og "Play". Pudsigt at man kun kan vælge indstillinger under selve filmen...

Men med hensyn til "Play All"-funktionen, så mente jeg en funktion, der afspillede alle de forlængede scener samlet, alle de slettede samlet og alle fraklippene samlet - ikke hele moletjavsen på én gang, så bliver det bare uoverskueligt :-) Hvis man vælger "Play All" afspiller den ALT ekstramateriale i røven på hinanden, inklusive dokumentarerne... Bøvlet!

Heldigt at filmen er så underholdende! :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: