Ben Stiller har altid vist sig voldsomt produktiv i mange faser af filmproduktionen, og det gælder ikke mindst “Tropic Thunder”. Det er der kommet en morsom og almengyldig, men til tider lige lovlig plat komedie ud af. Filmen trækkes med sin lange varighed, men oppebæres til gengæld af rappe replikker hos et cast, der tydeligvis har nydt hvert et sekund under indspilningerne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-bigemaster666 15 år siden

den er sjov og downey og black er sindsyg gode, stiller er fin nok Så 4 stjerner
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1489402002] 15 år siden

Men han er ikke ene om at levere varen, for i baglandet huserer veloplagte folk som Justin Theroux, Jack Black og – hjernen bag det hele – Ben Stiller.


Lidt forkert namedropping? :-)
Gravatar

#3 filmz-jonasgr 15 år siden

playa, playa, biiiig playa.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4 MOVIE1000 15 år siden

jeg synes det er Stillers sjoveste film og Downeys`s bedste film

det ser ud til at Tom Cruise har fundet sit kald det var en virkelig fornøgelse at se ham i den rolle (hahaha)

men den holder nok kun ved første indtryk i biografen gav jeg den 5/6 her giver jeg den 4/6

har så kun 2-disc dvden ekstramaterialet er ikke det man skal se frem til der blev jeg skuffet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 filmz-vassago 15 år siden

#2: ? Justin Theroux er da både medforfatter og har også en lille cameo i filmen...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 database 15 år siden

#4 Det er så helt omvendt med mig. Jeg synes den bliver sjovere og sjovere ved hvert gensyn, hvorimod jeg fandt den lidt kedelig første gang jeg så den :)
Gravatar

#7 inflector 15 år siden

Tom Cruise med de store behårede abearme var virkelig sjov, det samme var altid fantastiske Downey Junior selvfølgelig også. Jeg var kvadret af grin under de forskellige trailers, til de film de tidligere havde været med i. Jeg glæder mig til et gensyn, jeg håber den har samme replay værdi som Zoolander, som jeg synes bliver sjovere og sjovere.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#8 inflector 15 år siden

Forresten: "You never go full retard" - klasse citat og ligeså med "She makes my eyes rain", de to har jeg grinet af mange gange siden.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#9 MOVIE1000 15 år siden

#6 så må jeg vel se den nogle flere gange (MÅSKE!!)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Slettet Bruger [1489402002] 15 år siden

#5 Jeg ved ikke rigtig om jeg har misforstået anmelderens sætning der, så. Theroux nævnes i konteksten Robert Downeys præstation, ligesom Jack Black, der kun spiller med og ikke er krediteret for andet ifm. filmen, nævnes i samme sætning. Jeg forstod det, som om det handlede om filmens skuespillerpræstationer.

Jeg bemærkede i øvrigt ikke Theroux' cameo, hvad har jeg overset? :-)

Skriv ny kommentar: