“Tror du stadig på Julemanden” bruger for meget energi på den uoriginale og forudsigelige kærlighedshistorie, og for lidt på det morsomme sideplot med en veloplagt Tim Allen som Julemandsdiktator. Man sidder tilbage med en alt for sukkersød smag i munden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-mrgreen 21 år siden

Jeg har godt nok ikke set filmen, men jeg synes at de tekster i fylder under billederne er direkte pinlige hvis det er meningen at dette skal være en seriøs side....Tag jer da sammen, er det en discoteks hjemmeside eller hvad??
Gravatar

#2 filmz-flammable 21 år siden

Come on. Jeg syns at billedteksterne generelt er helt fine, hvorfor skal alting også være så seriøst? Så længe selve anmeldelserne er saglige syns jeg det er cool :-)
Gravatar

#3 trekster 21 år siden

Det er altid en god idé at kaste et par humoristiske bemærkninger ind hist og her, for at bevare læserens opmærksomhed. Det har vi besluttet her på sitet at gøre med nogle sjove billedtekster.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#4 filmz-toxoid 21 år siden

Den lyder da sjov,
jeg og min datter kan sikkert godt, få nogle timer til at gå med at se den til jul :-)
Gravatar

#5 Benway 21 år siden

#1

Lidt sjov må vi da godt have. Vi tager ellers vores anmeldelser ret alvorligt her på sitet. Personligt synes jeg at billedteksterne var rigtig sjove. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 Kram 21 år siden

#1, Synes jeg lige du skal lade være med at være så krukket, de er da meget sjove for det meste, og nu er der forskellige der anmelder film her, så hvis du ikke kan lide en person, så lad være med at læse hans anmeldelser =)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#7 Skobbolop 21 år siden

fint med billedkommentarer

Tim Allen var også fin i Galaxy Quest...
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#8 filmz-Road Runner 21 år siden

man skal da se den hvis man har set 1´eren.......right ?

Skriv ny kommentar: