Takket være sin betydelige karisma har Denzel Washington en tendens til at stjæle rampelyset fra sine medspillere, men Chris Pine, som denne gang har udskiftet Star Trek-uniformen med en gul arbejdsvest, holder fint skansen, og de udgør et sympatisk par, som man gerne vil se klare skærene. Det er en ikke storladen eller vidtløftig beretning, vi er vidne til her, men som en direkte, effektiv og medrivende genrefilm er “Unstoppable” bestemt en fornøjelse. Dette er et togsæt, som man gerne vil lege med.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Moog 13 år siden

4 stjerne, Det var overraskende!

Da jeg så traileren i biffen havde jeg virkelig fornemmelsen af at den film havde et koncept:
Tog smadre diverse ting der står i vejen...

Rigtig mange i biffen sad også og grinede og kom med kommentare som "f*** den ser ringe ud".
Gravatar

#2 Gasivodo 13 år siden

Nogen gange er det fedt bare, at lade Filmz bestemme.

Gå ikke over sporet - Der kommer.... noget jeg skal se!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#3 rammy 13 år siden

Se hellere den fantastiske Runaway Train fra 1985 med en tougher than nails Jon Voight, Eric Roberts og en ond, ond John P. Ryan. Jon Voight og Eric Roberts blev begge Oscar-nominerede for deres roller i dette intense drama baseret på et manuskript af Akira Kurosawa. Det er en eminent udført og velspillet film! I min verden er det en af de film alle burde se. En ægte klassiker.

http://www.imdb.com/title/tt0089941/
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#4 Gasivodo 13 år siden

#3 Pjat med dig;-)

Næh-nej, Silver Streak (1976) se det er...
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#5 BN 13 år siden

#3 + #4:

Kan I ikke indgå et kompromis og anbefale BEGGE film? ;-)

Personligt foretrækker jeg 'Runaway Train'. Men 'Silver Streak' er også udmærket, med en overraskende seriøs Gene Wilder i hovedrollen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 elwood 13 år siden

I aner jo ikke hvad i taler om!

Næhh Atomic Train, se DER er en film 8-)

[url= me John Seger![/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 filmkorn.dk 13 år siden

Pis, nu bliver jeg nødt til at se den alligevel. Havde ellers nedlagt veto. Traileren sucks!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#8 lost-viking 13 år siden

Jeg syntes det er ret sjovt. jeg så også traileren til den her film.. og det sjove var at pludselig når toget er løbsk så står der ting på sporet.. nej det var ikke dagen før at folk begyndte at gå i stå på sporet.. nej nej det skal absolut være når toget løber løbsk.. jeg ved godt det er en film og at toget skal ramme noget for at gøre det mere spændende.. men det virker bare underligt :P det er jo nærmest umuligt at det samme tog på samme dag ramler ind i flere ting på skinnerne.. hvorfor skal film altid være så urealistiske :P
Gravatar

#9 Knuden 13 år siden

Er virkelig glad for at denne film faktisk er god, da jeg ligesom mange andre rystede håbløst på hovedet ved traileren(hvilket nok også bunder i mandens forrige Metro 123-film...puuha)

Kunne være man skulle give den en chance, for han kan jo når han vil den skøre Scott...
Gravatar

#10 filmz-Myrepip 13 år siden

Hvad snakker I om? [url= General[/url] er den definerende tog film.

... Runaway Train er også god ... og Silver Streak!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"

Skriv ny kommentar: