“Up in the Air” var en af de få film, som virkelig fortjente at befinde sig blandt det amerikanske filmakademis ti foretrukne værker fra 2009. Og selvom den altså ikke vandt én eneste Oscar, bør man prompte give sig i kast med denne livsbekræftende perle, hvis man sætter pris på dramaer, der både kan udløse latter, tanker og tårer. Udgivelsens transfer er næsten perfekt, mens lydsporet skuffer en smule. Det havde været dejligt med mere ekstramateriale, men det, som er her, er både informativt og underholdende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 jessup 13 år siden

Jeg synes bestemt ikke det er en 6'er men alligevel savner jeg mange flere amerikanske film i den klasse. På en eller anden måde minder den mig om hvor meget lort der bliver lavet.
This is just until June
Gravatar

#12 DemoMan 13 år siden

Syntes at filmen var en ganske middelmådig affære. Startede meget godt, men falder i sidste akt til jorden og bliver meget forudsigelig og noget man har set rigtig mange gange før efter min mening. Og ja, Clooney spiller da godt, men jeg følte aldrig andet end, at det bare var Clooney jeg så, og som jeg nu havde set ham så mange gange før på et eller andet plan... Så kunne jeg nu også langt bedre lide Thank You For Smoking.
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#13 filmkorn.dk 13 år siden

Thank you for smoking er efter min mening en laaaangt bedre film.

6 stjerner er i mine øjne en useriøs karakter for denne film.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#14 Bobby Singer 13 år siden

Hmm efter at have genset den her til aften må jeg desværre nedjustere min karakter til 4 ud af 6. Stadig en god film, men ikke ligefrem en af dem der vinder ved gensyn.
Idjit
Gravatar

#15 DJAS 13 år siden

Jeg er enig i anmeldelsen! Herlig herlig film, men fremragende skuespil som alle jo blev oscar-nominerede for!

Hen mod slutningen vil jeg dog også mene at den mister pusten en smule, men de sluttelige "twist" hjælper filmens karakterer op på et yderligere interessant niveau.
Gravatar

#16 elwood 13 år siden

Billede 1
SAS så godt som hje... Shut up you're ruin the moment!


Billede 2
George Clooney tager aldrig afsted uden sin Håndvarmer

Billede 3
George Clooney Hmm I wonder if she notice I took her Farvorite panties last night when we were in bed?

Kvinde Dammit I couldent find my Panties this morning, it was my last pair, so I'm Pantyless now

Mand
Argg damm My Leg won't stop itching

Billede 4
Never gonna happen situation one...
Kvinde Okay let's see where did I put my Dildo?

George Clooney Come on honey look I'll buy you a new one at Taxfree, come on now we gotta go, or we'll miss our flight

Billede 5
And two...
Okay let's see where did I put my dildo?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: