Skal man alligevel være en smule voksen og ansvarlig ovenpå denne ekstremt underholdende hyldest til stillesiddende tidsfordriv og tomme kalorier, så kunne man godt have ønsket sig bare en lille løftet pegefinger i form af en raffineret advarsel mod overvægt eller måske en underbevidst lovprisning af motion. Det ændrer dog ikke på, at dette er en fuldkommen forrygende Disney-film, som pudsigt nok føles mere som en klassisk Pixar-film, end den seneste Pixar-film gjorde.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Outbound Sith 11 år siden

Så, så, Kenneth. Det ER blevet rettet i anmeldelsen. ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#12 elwood 11 år siden

Det var bedre :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 enfilmnørd 11 år siden

Den her film var lige noget for mig. Jeg syntes karaktererne var gode, og kunne nemt relatere til dem. Universet var ret solidt, og tempoet højt. 4-5/6 fra mig. Nogle af bifigurerne er ret intetsigende, og historien er lidt forudsigelig, men det er jo også en børnefilm, derfor evt. 4. De 5 stjerner der også kan gives, er på grund af det jeg som voksen fik ud af den. De rigtige spil, og universet fyldt med slik fra virkelighedens verden, og kærligheden til computerspil.
Måske ikke verdens dybeste film, men chamerende og ikke alt for belærende.

Og de danske stemmer var i min optik ret velvalgte.

Og så er Rolf (Hvorfor pversætter man Ralph?) bare en figur det gav god mening at følge.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#14 Jacket 11 år siden

[slettet af admin.]
Gravatar

#15 MTK 11 år siden

Jeg havde glædet mig til at komme ind at se den, men hvad sker der for at det åbenbart kun er Palads i Købehavn der viser den med engelsk tale og undertekster? Det er sådan noget der gør piratkopiering til et reelt alternativ.
Gravatar

#16 MoH 11 år siden

#15
I Biocity Odense viser de den kun med dansk tale :(
Gravatar

#17 Outbound Sith 11 år siden

Jeg er også en af dem, der klart foretrækker originalversioner af animationsfilm, men lige i det her tilfælde kan jeg godt stå inde for den danske version. Den er ganske god, og det skal ikke være det, der holder jer fra at se filmen, for den er fremragende. :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#18 MoH 11 år siden

#17
Så kunne det da godt være man skulle give den danske en chance ;)
Gravatar

#19 Lard Hanson 11 år siden

Jeg tror jeg skal prøve at se den med dansk tale. Sarah Silverman var da helt utålelig.
Gravatar

#20 Yellow-TV 11 år siden

Jeg så filmen igår, og kan kun sige at det er én lang stor god reklame :-)

Men stadig sjov at se og er medrivende til tider og kunne også lide at der ikke var rigtige skurke i filmen selv helten var skurken, gør måske den første anti-helt i Disney's historie?

5/6

Skriv ny kommentar: