Skal man alligevel være en smule voksen og ansvarlig ovenpå denne ekstremt underholdende hyldest til stillesiddende tidsfordriv og tomme kalorier, så kunne man godt have ønsket sig bare en lille løftet pegefinger i form af en raffineret advarsel mod overvægt eller måske en underbevidst lovprisning af motion. Det ændrer dog ikke på, at dette er en fuldkommen forrygende Disney-film, som pudsigt nok føles mere som en klassisk Pixar-film, end den seneste Pixar-film gjorde.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 PredatorX 11 år siden

Fedt! Tror jeg skal se den i weekenden med den lille :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 bjarke 11 år siden

Helt bestemt en fornøjelig og farverig film, der emmer af charme og overskud. En skøn sukkerknald, om end jeg lige er en tand mindre gavmild med stjernerne end Thomas :)
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#3 Outbound Sith 11 år siden

Jeg så den i starten af december, det sneede hele dagen, og jeg var i godt humør. På en lortedag havde den måske kun fået fire stjerner. :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#4 HonoDelLoce 11 år siden

Rolf er ren!

Come on, en af os skulle gøre det! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 bjarke 11 år siden

Outbound Sith (3) skrev:
Jeg så den i starten af december, det sneede hele dagen, og jeg var i godt humør. På en lortedag havde den måske kun fået fire stjerner. :)

...he he - I hear you :)
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#6 elwood 11 år siden

Det er fantastisk casting fra dansk side. Ligeledes må man tage hatten af for, at vores alle sammens "Troldspejlet"-vært, Jacob Stegelmann, også har en lille og utroligt velvalgt rolle!

Tsk tsk.

Ikke nok med DR selv roder rundt i det, nu skal man sågar også være efter Filmz anmelderne :)

Men med det sagt, så glæder jeg mig også til og se den, håber i øvrigt på en bunke godt xtra matriale, når den kommer på BD, det at få de her figurer med i spillet, har ikke været hel nemt, Nintendo havde en del krav husker jeg, krav som endte med og gøre filmen bedre, Bowser var for lille til og starte med i de udgaver selskabet sendte til Nintendo, så han blev hele tiden gjort størrer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Wookien 11 år siden

Slikproducenterne BETALER for at være med i filmen - Disney har ikke betalt en krone.
Gravatar

#8 bjarke 11 år siden

elwood (6) skrev:
Det er fantastisk casting fra dansk side. Ligeledes må man tage hatten af for, at vores alle sammens "Troldspejlet"-vært, Jacob Stegelmann, også har en lille og utroligt velvalgt rolle!


Angående de danske stemmer, så glæder jeg mig til et gensyn med de originale, hvor man finder John C. Reilly, Sarah Silverman og Jane Lynch - YES :)
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#9 Newman 11 år siden

Glæder mig til at jeg kan se filmen. Og glæder mig til at finde ud af hvad Jacob Stegelmanns rolle er.
Tro på det utrolige
Gravatar

#10 elwood 11 år siden

Hvem ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: