På trods af utallige flyvende hekse, en smule sex, dunkle skove og adskillige one-liners er der intet i “Witch Hunters”, der får pulsen til at stige. Jeg er heller ikke overbevist om, at de i middelalderen vitterligt havde slang, trendy jakker, pladespillere eller tændstikker fra supermarkedet. På den anden side havde de nok heller ikke hekse, så filmmagerne har formentlig tænkt, at ét urealistisk element retfærdiggør en lang stribe af slagsen. Faktisk tror jeg, at både Wirkola og hans producere har tænkt: ”Jamen, hvis plottet er åndssvagt, er folk ligeglade med filmen”. I så fald er der i det mindste én ting, som filmmagerne har haft ret i.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 bjarke 11 år siden

Der må da være andre, der også kunne lide den...?! Og så må jeg da hellere snart få set Abraham Lincoln: Vampire Hunter :)
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#12 Tue Sørensen 11 år siden

Abraham Lincoln: Vampire Hunter var sgu da fed!! Jeg vil i ren protest mod denne anmeldelse tage ind og se Hans & Grete! Jeg nægter at tro at denne anmelder repræsenterer det publikum som denne film er sigtet mod.
Gravatar

#13 duuk74 11 år siden

Øv, havde håbet på et opfindsomt eventyr med glimt i øjet.
Abraham Lincoln var i hvert tilfælde rædselsfuld..
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#14 danish99 11 år siden

Åh hold nu bare mund og lad vær med at forvente en dyb historie i sådan en slags film her, det samme gælder den nye die hard, den har også en ringe handling men er super fed.
Witch hunters er super underholdende og Renner er super, han var bedre end damon i bourne filmen.
King
Gravatar

#15 PredatorX 11 år siden

danish99 (14) skrev:
Åh hold nu bare mund og lad vær med at forvente en dyb historie i sådan en slags film her, det samme gælder den nye die hard, den har også en ringe handling men er super fed.
Witch hunters er super underholdende og Renner er super, han var bedre end damon i bourne filmen.


Der er forskel på dyb og velfungerende.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16 danish99 11 år siden

PredatorX (15) skrev:
danish99 (14) skrev:
Åh hold nu bare mund og lad vær med at forvente en dyb historie i sådan en slags film her, det samme gælder den nye die hard, den har også en ringe handling men er super fed.
Witch hunters er super underholdende og Renner er super, han var bedre end damon i bourne filmen.


Der er forskel på dyb og velfungerende.

Ja helt enig men disse film skal bare ses for underholdning, ellers skal man se Lincoln.
King
Gravatar

#17 Ispep 11 år siden

#16

Owe Bolls film skal også ses som underholdning. Er de så gode?
Gravatar

#18 elsotho 11 år siden

tja...en film der får 6,5 på imdb af 10000 mennesker kan ikke være så dårlig....
Gravatar

#19 Ispep 11 år siden

#18

1000 fluer der ender på en lort, kan ikke være så dårligt.
Gravatar

#20 Outbound Sith 11 år siden

En 6,5'er på IMDb er da ikke en god film...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: