På trods af utallige flyvende hekse, en smule sex, dunkle skove og adskillige one-liners er der intet i “Witch Hunters”, der får pulsen til at stige. Jeg er heller ikke overbevist om, at de i middelalderen vitterligt havde slang, trendy jakker, pladespillere eller tændstikker fra supermarkedet. På den anden side havde de nok heller ikke hekse, så filmmagerne har formentlig tænkt, at ét urealistisk element retfærdiggør en lang stribe af slagsen. Faktisk tror jeg, at både Wirkola og hans producere har tænkt: ”Jamen, hvis plottet er åndssvagt, er folk ligeglade med filmen”. I så fald er der i det mindste én ting, som filmmagerne har haft ret i.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 PredatorX 11 år siden

Outbound Sith (20) skrev:
En 6,5'er på IMDb er da ikke en god film...


Nej det er næsten det værste en film kan være: middelmådig:/
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#22 PredatorX 11 år siden

danish99 (16) skrev:
PredatorX (15) skrev:
danish99 (14) skrev:
Åh hold nu bare mund og lad vær med at forvente en dyb historie i sådan en slags film her, det samme gælder den nye die hard, den har også en ringe handling men er super fed.
Witch hunters er super underholdende og Renner er super, han var bedre end damon i bourne filmen.


Der er forskel på dyb og velfungerende.

Ja helt enig men disse film skal bare ses for underholdning, ellers skal man se Lincoln.


Hvis Lincoln IKKE er underholdning, hvad er det så?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#23 elsotho 11 år siden

Tja... i min verden er de fleste film over 6 på imdb, nu værd at se. Jeg vil mene at man er en ret kræsen kritikker, hvis man kun er til dybe og intelligente Bogart-film.
Gravatar

#24 PredatorX 11 år siden

Jeg vil personligt hellere se en film, der har fået 2/10 på IMDB, end jeg gider trækkes igennem et eller andet middelmådigt produkt. En 2/10 har i det mindste potentiale til at være hylende morsom.

- og jeg ved ikke hvad dybe og intelligente Bogart-film er.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#25 qel-droma 11 år siden

Havde ikke nogle planer om at se den før anmeldelserne fordi det mere eller mindre var en hovedløs action uden sans og samling som jeg forventede af den. Må sige at denne anmeldelse tyder på at det var lige på sømmet, men den er sikkert fin som tømmermands-tv om et år eller to.
Are you not entertained!?!
Gravatar

#26 soif 11 år siden

så er det også lettere og sove igennem det kedelige :)
Download aldrig uden tilladelse - Går ind for lovlig Download
www.frontier-film.dk
Gravatar

#27 hgoenge81 9 år siden

Den her film er go griner på Army Of Darkness-maner!
Nej, gu havde de nok ej seje replikker og lækkert tøj (? ) dengang, hvornår det så end er, men filmen har altså oss hekse på kosteskaft der flyver, så den skal nok ikke tages som en dokumentar om alternative jobs i svundne tider. Med den der "så længe alt er åndssvagt er folk sikkert ligeglade", havde f.eks Army Of Darkness aldrig haft en chance.
Måske man skal la målgruppen anmelde film, for Smølferne 2 blev sablet, men så den i bif med hundrede unger, og ALLE skreg af grin. Så sidder der er trist anmelder og savner en dybere mening med alting, og gir den een stjerne. Trist
---intet er så godt, der ikke er noget galt med det---
Gravatar

#28 Sweetiebellefan 9 år siden

En herlig film.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: