I hovedrollen bringer Sam Worthington stadig sin lidt anonyme personlighed til rollen, hvilket fungerede fortrinligt i “Avatar”, hvor han netop indledningsvist var en tom skal, men som gør ham til en småkedelig helt her. Det samme kan siges om filmens mange far kontra søn og bror kontra bror-temaer, der er for overfladiske og dårligt skrevet til at gøre indtryk. Som helhed er “Wrath of the Titans” dog mildt underholdende, men det er vanskeligt ikke at savne de gamle film, hvor guderne stadig var intelligente, veltalende og velformulerede. I denne udgave tildeler underteksterne endda Zeus replikker såsom ”Så skal der gang i festen!”. I min verden taler guderne altså ikke som afdankede hiphoppere.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVT “Wrath of the Titans”-interview med Sam Worthington.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 theassociate2010 12 år siden

Jeg fik set den igår, og synes den var langt bedre en etteren. Ganske vist er det ikke noget poetisk mesterværk, men actionsekvenserne ret godt gennemført. Og så vil jeg holde på at CGI'en er noget af det flotteste jeg har set i de sidste par år på det store lærred. Især Kronos er helt fantastisk lavet. Der har været langt mellem de film der er værd at se i 3D (jeg blev voldsomt skuffet over Hugo som endda var skudt i 'rigtig' 3D) men der har de sluppet rigtig godt afsted med denne (som er konverteret) - 3D effekten er tænkt godt ind i de forskellige scener (jeg fandt mig selv sidde og blinke med øjnene som når en flue kommer for tæt på ens hoved under en sekvens). Med ovenstående i mente, vil jeg mene Wrath er en god popcorn-flick som ikke lover for meget på nogle områder, men leverer varen på andre.
Gravatar

#22 doom WAD 12 år siden

Batsy (20) skrev:
I det mindste prøvede de uden CGI, og det virkede på mig :)


Det var så nok også den eneste sekvens uden.
Gravatar

#23 Batsy 12 år siden

Doc Doom (22) skrev:
Det var så nok også den eneste sekvens uden.


Er Liam Nesson så kun CGI? fuuuuck de snød jo! Alle vil bare have ham med idag, snydepelse.


Ej men kan godt se jeg synes bedre om filmen, end du gør.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#24 doom WAD 12 år siden

En kombi-opstrammer af din humor og dine læsefærdigheder ville gøre underværker for kvaliteten af dine indlæg. Hvor i sætningen "Det var så nok også den eneste sekvens uden (CGI)" står der, at ALT i filmen er CGI-genereret? Når du konklusionen "ingen steder", er du på rette spor.
Gravatar

#25 Nicki52 12 år siden

Doc Doom (19) skrev:
Nøj så må den være ringe. 1'eren er virkelig en af de dårligste film jeg nogensinde har set. Og jeg har set en del. Når vi ikke kedede os; hvilket vi gjorde det meste af tiden; sad vi og slog os på lårene af grin over filmens elendigheder. Særligt ville latterkrampen ingen ende tage, da holdet besøgte de enøjede norner. Fuck det var svagt.

Hold kæft, alle må have kigget på dig som du var sindsyg..
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#26 Batsy 12 år siden

En alternativ slutning for Clash of the titans, den er egentlig meget bedre end den de endte med at smide ud. Der os fraklippede scener, som kunne have hjulpet filmen på vej til at være bedre, og ikke så hjernedød.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#27 doom WAD 12 år siden

Nicki52 (25) skrev:
Hold kæft, alle må have kigget på dig som du var sindsyg..


Nej faktisk netop den scene frembragte udbredt latter i salen.
Gravatar

#28 Nicki52 12 år siden

#27
Hvor jeg ville ønske jeg kunne havde været der, for så ville det have været en bedre oplevelse.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#29 doom WAD 12 år siden

Enig. Tror det generelt var et ret intelligent publikum den aften.
Gravatar

#30 Batsy 12 år siden

Doc Doom (29) skrev:
Enig. Tror det generelt var et ret intelligent publikum den aften.


Så du siger at dem der fandt det godt? er uintelligente? :) eller?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: