Omsider kan danskere erhverve sig en af tv-historiens allerstørste triumfer på dvd: “The X-Files”. Det er en fornøjelse at gense FBI-agenterne Mulder og Scullys allerførste eskapader, og det er overraskende, hvor godt seriens spæde begyndelse holder den dag i dag. Seriens alder taget i betragtning er AV-præsentationen imponerende. Ekstramaterialet er fint, men der er for lidt af det. Men 24 generelt strålende episoder for samme pris som et par film er lig med en essentiel udgivelse for fans af serien og tilhængere af god tv-underholdning i almindelighed. Seriens andre sæsoner er heldigvis lige på trapperne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 thomasegebaek 16 år siden

Er det en ny udgivelse eller hvad? jeg troede allerede denne sæson var ude på dvd
Gravatar

#2 The Insider 16 år siden

Alle sæsonerne er udgivet i mange andre lande, og de engelske udgivelser har været tilgængelige i mange danske butikker. Men det er først nu at de for alvor bliver udgivet herhjemme overalt, med danske undertekster mm. :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-sanjo 16 år siden

Keep them coming, helt klart en af mine favorit serier. Ved du om der er planer om, at udgive serien i HD?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#4 The Insider 16 år siden

Nope, intet endnu, men det kunne dæleme være fedt :-) Men grundet seriens alder, kommer det nok til at kræve et vældigt restaureringsarbejde.
War. War never changes.
Gravatar

#5 Bates 16 år siden

Super fedt med anmeldese af X-files!

Har selv lige fået set et par afsnit i aften. (er kommet til 5 sæson).
Gravatar

#6 mimic 16 år siden

Inside, ved du hvor stor forskellen er af kvalitet på den nye danske udgivelse og de engelske region 2, for har selv alle 9 sæsoner i region 2, men det dem uden danske tekster.

Og forresten rigtig najs at se et review af den serie, havde jeg satme aldrig regnet med når man tænker på hvor gammel den er, men det var min yndlingserie dengang og den er stadig ik slået i kvalitet endnu og historiefortælning.
Gravatar

#7 The Insider 16 år siden

#6, yes, jeg ejer selv alle 9 sæsoner i de engelske R2-udgaver, og kvalitetsmæssigt er denne danske 1. sæson-udgivelse FULDSTÆNDIG magen til den engelske. Det kommer ikke som den store overraskelse, at man bare har benyttet sig af de samme transfers og lydspor.

Og jeg er dæleme også glad for, at de er begyndt at blive udgivet herhjemme, så jeg har en god undskyldning for at skrive om serien :-) Forhåbentlig får vi snart mulighed for at kigge på resten af sæsonerne.
War. War never changes.
Gravatar

#8 fatcat 16 år siden

Fantastisk - løber fluks ned og køber den. Så lige at sæson 2 udkommer i dag - så kan jeg slå to fluer med et smæk, nice :)
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#9 filmz-Sauron 16 år siden

Hej brugere.

OK, hvordan får I de citater i boksen under jeres indlæg???
Hjælp :-)
"Where are we going?" "Mexico."
"What's in Mexico?" "Mexicans."
Gravatar

#10 lagoni 16 år siden

Måske ikke lige tråden til det, men du går ind under 'Profil' ved siden af dit nick over filmz-logoet øverst til venstre på siden og så under 'Ret forum indstillinger' kan du skrive et citat e.l. :)

Mht X-Files, er der så nogen der kan bekræfte at der på et tidspunkt er et 'lig' der vågner op på obduktionsbordet? I behøves ikke skrive episode (så er der ingen spoilere :) ), jeg ved bare ikke om det er noget jeg har bildt mig ind. Mener det var X-Files jeg så det i og har lige siden været lidt nervøs hver gang jeg så fx CSI, frygter altid der er en der vil vågne op...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: