Man har gjort, hvad man kunne, for at gøre “xXx 2” et køb værd, på trods af filmens talløse fejl og mangler. Selv de mest inkarnerede actionfilm-fans vil blive efterladt mere skuffede end en kommode. Hvis man vil demonstrere ens tekniske udstyrs kvaliteter er “xXx 2” et solidt bud, men så er der nok også en del bedre film derude, som er mindst lige så passende at benytte sig af. Både billed- og lydsiden er næsten ufejlbarlige, og ekstramaterialet er bestemt et kig værd, selv om der ikke er så meget af det, som man skulle tro. Træd varsomt nærmere og lad os alle sammen krydse fingre for, at ingen ser de tre x’er i titlen som værende en invitation til at skabe en hel trilogi.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 davenport 18 år siden

Korrekt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 JannikAnd 18 år siden

#9

Hvis den amerikanske kurs virkelig er så lav, skal der sgu handles! :)
Gravatar

#13 filmz-Wacker 18 år siden

Har lige set den, den var sgu okay
4/6
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#14 [email protected] 18 år siden

Ikke Noget særligt...

VIn Diesel skulle værer med til at piffe det lidt op!

2/6 (se et´en ikke 2´en)
Gravatar

#15 filmz-KGM-SF 18 år siden

biljagten på togskinnerne til sidst i filmen er SÅ dårligt lavet.. og det er generalt bare en dårlig film ;P.. Ville sku højst få 1 stjerne her fra....
Gravatar

#16 Musse93 16 år siden

aaah har lige set den på tv, og 15 jeg er enig med det der hvor han kører togskinnerne det så forfærdeligt ud, men ellers syns jeg det var udmærket i film, jeg små grinte lidt men det var ikke nok, den første med vin diesel var klart bedre, men jeg kan bedre lige ice cube som rappere, og jo rappere kan godt spille skuespil, lad os se, Will Smith er os rappere :) og T.I er os rappere og mange flere som også spiller godt skuespil :)

den får lige 4/6 af mig (os fordi ice cube er en af mine favorit rappere)
Why So Serious?
Gravatar

#17 elwood 16 år siden

Jeg er nu mere til Anders And.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 Bohemian 16 år siden

han går ikke med bukser
Free in serenity.
Gravatar

#19 filmz-DocDoom 16 år siden

#16: Center, er det dig?

Kast ikke spot på en tamfugl. Igen.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#20 kasper.jen 16 år siden

Egentlig fed scene hvor Tanken bliver slynget ud fra hangarskibet.. Men tomhjernet action, der ikke når 1eren til sokkeholderene. Ice Cube er til at lukke op og skide i, og Willem er komplet latterlig her. God start, og fede stunts... men god der er den ikke 2/6

Skriv ny kommentar: