Man har gjort, hvad man kunne, for at gøre “xXx 2” et køb værd, på trods af filmens talløse fejl og mangler. Selv de mest inkarnerede actionfilm-fans vil blive efterladt mere skuffede end en kommode. Hvis man vil demonstrere ens tekniske udstyrs kvaliteter er “xXx 2” et solidt bud, men så er der nok også en del bedre film derude, som er mindst lige så passende at benytte sig af. Både billed- og lydsiden er næsten ufejlbarlige, og ekstramaterialet er bestemt et kig værd, selv om der ikke er så meget af det, som man skulle tro. Træd varsomt nærmere og lad os alle sammen krydse fingre for, at ingen ser de tre x’er i titlen som værende en invitation til at skabe en hel trilogi.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Erroneus 18 år siden

Ice cube du uden tvivl et af hollywoods glemte guldkorn!
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#2 filmz-ikea-fan 18 år siden

Selv de mest inkarnerede actionfilm-fans vil blive efterladt mere skuffede end en kommode.


Sikke da en underlig generalisering. Jeg så den lige her i weekenden, og blev ganske fint underholdt.
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Gravatar

#3 Hal60 18 år siden

xXx2 var en traumatisk oplevelse.... 1/6 herfra.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#4 filmz-sanjo 18 år siden

Stoppede min efter at havde set de første 5 min. Kan virkelig ikke klare rappere, der begynder at spille film.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#5 Spade_skuret 18 år siden

Absolut ikke en god film, men var faktisk ganske godt underholdt. 3/6 fra mig.
Jep
Gravatar

#6 filmz-ikea-fan 18 år siden

#4

LOL, hvorfor begyndte du så at se den til at starte med. Det er da ikke nogen hemmelighed at Ice Cube er med.

Desuden går der mere end 5 min. før man ser en rapper.

Prøv igen.
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Gravatar

#7 filmz-herskegut 18 år siden

Så den i weekenden.. jeg faldt kun i søvn 2 gange.. synes faktisk at den underholdt nogenlunde.. men vil ikke give den mere end 2/6

Mht at rappere bliver "skuespillere" det holder ikke, det ville jo være det samme som danske landmænd blev rappere.. hvilket heller ikke ville være fedt.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#8 filmz-fidomuh 18 år siden

Gav den 1/6.

Jeg fandt faktisk den foerste xXx film som vaerende ganske underholdende og fed.. Maaske fordi jeg generelt godt kan lide Vin Diesel, og han passede saa perfekt i den rolle :)

Starten af 2'eren er da helt fin.. Og fedt lavet.. MEN.. Derefter roeg alt hvad der hedder godt skuespil saa ogsaa ud af vinduet.. Hvorfor f***** har de valgt Ice Cube? Har de ikke set ham spille foer? Eller haabede de bare at han paa magisk vis ville forbedre sig? :)

Han spiller saa fuldstaendigt ringe at jeg blev noedt til at give filmen 1/6.

SKUFFET!

#7

Syntes nu ikke at ideen med rappere i film er helt saa daarlig igen.. Bare fordi man laver rap musik behoever man ikke vaere en daarlig skuespiller.. Bare se paa eminem.. Han kan ikke finde ud af nogen af delene :D

(Dog klarer han det en hel del bedre end Ice Cube)
Did you see a sign on the front lawn saying: "Dead Nigger Storage" ?!
Gravatar

#9 davenport 18 år siden

ah, isterningen var altså fed i Friday. Det er en af mine ynglingskomedier, og Cube har altså spillet skuespil noget nær ligeså længe som han har rappet. (Han er dual class)

Mht. andre rappere, så er jeg dog enig - jeg er ikke den store tilhænger af Eminem, da han sviner Insane Clown Posse (Det gør man bare ikke!) - Men 8Mile er en hæderlig film.

Gæt om jeg skal se den nye med 25 øre...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 filmz-Kadann 18 år siden

#9 -

Jeg gætter "nej"?
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: