Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 13 år siden

Hvor mange her inde ville være intereseret i at købe PREDATOR soundtracket for 500 kr ?


Det er bevidst jeg har lagt denne debat her fordi den er ikke til salg ENDNU - er bare ude og sondere terrainet. Mark
Gravatar

#2 MOVIE1000 13 år siden

500 kr!!!
:D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 lagoni 13 år siden

MOVIE1000 (2) skrev:
500 kr!!!
:D


På amazon.co.uk starter den ved £129, så det er ikke umiddelbart en vild pris. Den må være blevet samlerobjekt (ser ud til der kun er blevet lavet 3000 styk).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 13 år siden

Hvis nu du havde sagt "No Retrat, No Surrender" soundtracket, så var jeg måske hoppet på. Sejt samlerobjekt mht. Predator, men det er jeg ikke vild efter.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 frankdrebin 13 år siden

Uanset hvad det koster, er det et superfedt soundtrack!
Gravatar

#6 MOVIE1000 13 år siden

#5 enig, men 500 kr synes jeg er vildt, så skal man sgu også gå meget op i soundtracks (Michael A.) han har dne nok i forvejen :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 Mark Malmstrøm 13 år siden

500 kr er måske også i overkanten men går den så går den - vil dog gerne tjene lidt på den hvis den kommer til salg - jeg har nemlig en ekstra kopi (ja jeg har to PREDATOR soundtracks) og det er jo en for meget. Der er godt nok en anden køber til den men hvis denne køber ikke snart tager sig sammen så er jeg da klar til at skille mig af med den ekstra kopi jeg har.
Gravatar

#8 Highland Park 13 år siden

Er der tale om denne udgivelse?:
http://store.intrada.com/s.nl/it.A/id.6708/.f

Lidt om henholdsvis Varèse Sarabande- og Intrada-udgivelsen:
http://www.filmtracks.com/titles/predator.html skrev:
Finally, in 2003, Varèse Sarabande released an official offering of the score as part of its Club series, with superior sound and a complete presentation that easily eclipsed all of the bootlegs. A detriment to the Varèse album, however, is the addition of Elliot Goldenthal's mutilation of the 20th Century Fox theme from Alien 3 at the start of the product. Its inclusion on this product makes no sense given that Predator predates Alien 3, and, besides, who wants to listen to a piece of Goldenthal's often obnoxious avant garde tendencies in a completely unrelated context? This limited Club release enticed owners of the bootleg to seek a crisp-sounding, official release of this cult score, although casual listeners (those who didn't pay $50+ for it in the first place) did not have an overwhelming need to upgrade. As of the end of 2003, the issue became moot when the Varèse product sold out and itself shot up to $75 in value. In 2010, Intrada Records slightly rearranged the score from a better, digital source and added another 3,000 copies to the market. Also unfortunately including the Goldenthal intro, this product does have less tape hiss distraction and presents the score in its originally intended form. It sold out within a day and caused significant uproar about the role of private resellers in artificially driving up the price of highly valued, limited soundtrack CDs. Despite these issues, Predator has always deserved repeated attention on album because of its enduring quality. Percussion enthusiasts, step on board.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 Mark Malmstrøm 13 år siden

det er INTRADA udgivelsen - dengang Varese udgav deres var jeg stadig jomfru med hensyn til at købe over nettet. :)

Men ja INTRADA Predator var udsolgt efter 23 timer - jeg var selv tilstede ved com da det skete. :D
Gravatar

#10 PredatorX 13 år siden

Lord Beef Jerky (4) skrev:
Hvis nu du havde sagt "No Retrat, No Surrender" soundtracket, så var jeg måske hoppet på. Sejt samlerobjekt mht. Predator, men det er jeg ikke vild efter.


Sjovt jeg har lige set den for 10 min siden :)

Når du kan lide sådan nogle dejligt cheesy soundtrack må du også være fan af "Best of the Best" soundtracket?

Intet kan selvfølgelig hamle op med "Bloodsport" soundtracket, men det ER der jo heller ikke meget der kan...
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: