Gravatar

#1 Skeloboy 10 år siden

På mange fora er der ofte en oversigt over, hvem der er logget ind på filmz.

Det kunne da være meget sjovt at se her på filmz også. Og så kan man se, om man kan forvente svar hurtig, hvis folk lige er online...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#2 Mikkel Abel 10 år siden

Jep!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#3 Slettet Bruger [3313955505] 10 år siden

Næh! :(
Så bliver det jo bare afsløret, at jeg er online konstant.
Gravatar

#4 HonoDelLoce 10 år siden

Bruno (3) skrev:
Næh! :(
Så bliver det jo bare afsløret, at jeg er online konstant.


Det ville også blive ret misvisende for mit vedkommende, da jeg altid har en tab åben på filmz, selvom jeg måske ikke har "været herinde" i flere timer :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 Slettet Bruger [3313955505] 10 år siden

Seriøst, har jeg intet imod funktionen og hvis filmz finder på at dimse den på, kommer der intet brok fra mig, men den vil helt sikkert være misvisende, som #4 skriver. :)

Når jeg er på job, er filmz åben på min arbejdscomputer og når jeg er hjemme, er filmz åben på min PC, der står tændt, når jeg er vågen, så jeg er teknisk set logget ind i mange timer på en dag, men er ikke altid tilstede. :)
Gravatar

#6 MMB 10 år siden

Jeg er online.

Umiddelbart vil jeg mene, det kunne være mere interessant at få banket noget mere aktivitet ind i forummet i stedet for at se en oversigt over, hvor få mennesker der rent faktisk er online. :)
Gravatar

#7 MOVIE1000 10 år siden

Skeloboy (1) skrev:
På mange fora er der ofte en oversigt over, hvem der er logget ind på filmz.

Det kunne da være meget sjovt at se her på filmz også. Og så kan man se, om man kan forvente svar hurtig, hvis folk lige er online...


Er den funktion ikke mere til dating sider?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 HonoDelLoce 10 år siden

MOVIE1000 (7) skrev:


Er den funktion ikke mere til dating sider?


Jeg har ikke været på diverse dating-sider i 5-6 år, og jeg støder jævnt tit på den funktion, så det tror jeg ikke rigtigt, at man kan sige :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 Slettet Bruger [3313955505] 10 år siden

MOVIE1000 (7) skrev:
Er den funktion ikke mere til dating sider?


Nah, den er faktisk så almindelig på almindelige diskussionsfora, før datingsider begyndte at dukke op på detdér internet, dengang hvor folk var online via modem - dengang gav det ret god mening at have sådan en funktion. :)
Gravatar

#10 Skeloboy 10 år siden

MOVIE1000 (7) skrev:
Er den funktion ikke mere til dating sider?

Filmz er faktisk det eneste forum, jeg bruger, hvor man ikke kan se det...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: