Gravatar

#1 lassep 10 år siden

Jeg vandt i witch hunters konkurrencen der blev afsluttet den 7.2.2013, modtog den 8.3 mine billetter, som dog kun var gyldige fra 11.02.2013 til 25.02.2013.
Skrev så til filmz og fik så 11.3.2013 svar fra direktør Johnny Rechnagel om at de ville kontakte selskabet og fixe nogle andre billetter.
Da jeg ikke havde hørt noget 14.5.2013 rykkede jeg for et svar.
Her knap to måneder senere har jeg stadig ikke fået nogle billetter eller bare et svar.
Det er sgu dårlig stil.
Gravatar

#2 jsnet 10 år siden

Jeg vandt i maj Schindlers liste på bluray. Ikke modtaget endnu. Forespørgsler på mail og via facebook besvares ikke.
Også dårlig stil....
Gravatar

#3 misuma 10 år siden

Jeg har endnu ikke vundet noget fra Filmz og deltager faktisk ret sjældent.

Det er dårlig stil.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#4 Kisbye 10 år siden

Det er flere år siden jeg vandt noget og der modtog jeg godt nok biletterne. Det tyder dog på de har haft problemer med det et stykke tid, men de må jeg i det mindste svare når man kontakter dem.

Er det bare mig eller har man ikke kunne se vinderne i de sidste par konkurrencer?
Når der står "Vandt du?" og man så klikker sig ind, syntes jeg altid bare der står "vinderen er ikke udtrukket endnu".
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#5 Hr. Jensen 10 år siden

Yeah, jeg vandt 1. præmien i "The Expendables 2" konkurrencen. Uret fik jeg, men billetterne kom aldrig.
Gravatar

#6 Highland Park 10 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 MOVIE1000 10 år siden

Jeg vandt skyfall ole Michelsens konkurrencen i oktober, jeg har endnu ikke modtaget noget, men jeg skriver til dem på mail hver gang der er gået en måned, og jeg får svar tilbage at de ikke kan forstår hvorfor jeg ikke har modtaget det endnu og at de lige vil tage fat i ledelsen, om at sende det.

Hem er det der sender disse forsvunde præmiere eller rettere sagt hvem er det der ikke får dem sendt?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 MOVIE1000 10 år siden

Kisbye (4) skrev:


Er det bare mig eller har man ikke kunne se vinderne i de sidste par konkurrencer?
Når der står "Vandt du?" og man så klikker sig ind, syntes jeg altid bare der står "vinderen er ikke udtrukket endnu".


Det passer.

Så hvorfor overhovedet holde konkurrencerne når der aldrig bliver fundet nogen vinder?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 MMB 10 år siden

Synes godt nok, det er pinligt efterhånden, Filmz. :)
Gravatar

#10 Highland Park 10 år siden

MOVIE1000 (8) skrev:
Så hvorfor overhovedet holde konkurrencerne når der aldrig bliver fundet nogen vinder?
Filmz har annonceret vinderne nu.

Hvis ellers det forholder sig som The Insider tidligere har forklaret, har Filmz for længst udtrukket vinderne. Så håber jeg blot, at de også er blevet ønsket tillykke pr. privat besked/e-mail, så de har haft rig mulighed for at reagere i god tid, hvis de intet modtog.

#9: Ja desværre... det virker som om, at størstedelen af staben (anmelderne undtaget) har forladt skuden.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: