Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 1749

"The Avengers" har nu omsat for 1 mia. dollars. Har du set filmen?

• Ja, den var rigtig fed!
    48%
  • Nej, men jeg vil gerne
    29%
  • Ja, den var ganske underholdende
    16%
  • Nej, det der superhelte-pjat interesserer mig ikke
    6%
  • Ja, men den var ikke særlig god
    2%

14. jan. 2011 09:38

Er jeg den eneste der synes at dragten ser ret dum ud?

"I bet you're the kind of guy that would fuck a person in the ass and not even have the goddamn common courtesy to give him a...

14. jan. 2011 10:21

Jeg synes umiddelbart heller ikke dragten ser alt for smart ud, men jeg kan godt forstå at de forsøger at distancere sig så meget som muligt, som de kan fra de oprindelige film.

"At last we meet for the first time, for the last time"

14. jan. 2011 10:30

Synes den ser meget fed ud, men ved ikke om jeg synes hele konceptet er fedt!

Time to nut up or shut up!

14. jan. 2011 10:36

Han har fået netskydere!

14. jan. 2011 10:59

syntes den ligener den fra de første film ret meget

14. jan. 2011 11:05

Skulle dette være Spider-Mans dragt? Så er der ihvertfald noget galt! De klassiske sort stregede tern der på den originale dragt dækker alle de røde felter på dragten er væk (for bare at nævne en af fejlne), dog ikke helt, de er at se oppe omkring dragtens edderkop. Nej de kan ikke bare tage den samme dragt som i de første film, som i øvrigt er en perfekt dragt, men jeg er dog stadig skuffet over hvad jeg ser her.
Det er et tydeligt tegn på at filmen selvfølgelig endnu engang skal gå til det unge publikum, men behøvede det være så tydeligt? Edderkoppen hænger slasket ned af dragten, og hanskerne prøver tydeligt at ligne street art. Er det det vi skal forvente, som fans, en "street" Spider-Man?
Den dragt de brugte i de føreste film var perfekt, og identisk med tegneserien. Hvis ikke man har den med i en film om Spider-Man kan man ikke lave en ordetlig film oven på det. Endnu en grund til ikke at lave flere Spider-Man film!

14. jan. 2011 11:52

Han har fået netskydere!Starbrow (#4)

Hvorfra ved du at han har netskydere?

"I bet you're the kind of guy that would fuck a person in the ass and not even have the goddamn common courtesy to give him a...

14. jan. 2011 12:23

Jeg synes ikke man skal klage, det kan da kun blivet meget bedre.. At starte konceptet forfra og give den et mere realistisk image, som f.eks Batman Begins og dark knight.. Jeg mener de først 3 spiderman film der er blevet lavet er så forfærdelig dårlige lavet, at de kan samlignes med starwars 1, 2 og 3.. Så jeg er spændt på at se om de endelig kan leverer noget ordentligt..

14. jan. 2011 12:32

BN

Jeg mener de først 3 spiderman film der er blevet lavet er så forfærdelig dårlige lavet, at de kan samlignes med starwars 1, 2 og 3..kinian (#8)

Den sammenligning vil JEG til gengæld betegne som et kvalitetsstempel.

Men bortset fra det, så blev ihvertfald de to første af Sam Raimis Spider-Man-film generelt virkelig godt modtaget af både anmeldere og publikum, som det bl.a. fremgår af Rotten Tomatoes. Så det er ikke ligefrem et flertal der syntes, at de var forfærdelig dårligt lavet.

16. maj: Så er der slukket og lukket og låst. Jeg åbner igen den X. i årets X. måned.

14. jan. 2011 13:36

Det ser da fint ud! Glæder mig tik en trailer...

14. jan. 2011 15:18

edderkoppen i midten ser lidt malplaceret og ustrutureret ud... ved ikke om det er meningen? men det ser i hvertfald mærkeligt ud...
ellers ser det awesome ud!

14. jan. 2011 16:04

Er det en edderkop?

Jeg troede det var en kvast mosquito.

Bliv uvenner med Filmz. Hold dig fra FACEBOOK.

14. jan. 2011 17:19

Syntes nu det ser meget lovende ud. Det kan jo også være en prototype af en dragt som han senere får. Syntes det er fedt de laver en anderledes vinkel. Vi har jo set hvor galt det kan gå i spiderman 3. Vi har jo set den originale dragt 3 gange nu.

Glæder mig ihvertfald

14. jan. 2011 21:59

#1 nej det er du bestemt ikke :(

15. jan. 2011 10:47

#7 Man kan ane nogle små metalstykker på hans underarme, hvilket meget vel kunne være hans netskydere.

15. jan. 2011 14:22

Det kan da kun blive bedre end de gamle film.

15. jan. 2011 14:23

Lige umiddelbart ser det ud til at være et acceptabelt kostume, men heller ikke mere end det! Hvor pokker er hans bælte og hvorfor falder handskerne så underligt sammen med ærmerne? Det ligner mere dragten fra fremtiden..
Men udover det kan jeg godt lide det lidt snuskede look. Man kan jo håbe på at dette er hans første dragt som han bruger i cirkuset og på tv. Som garvet spider-man fan gennem mange år håber jeg for guds skyld at de kan holde sig bedre til tegneserierne denne gang. Derfor håber jeg virkelig også på netskydere! (og hvis han får det bliver han jo også nød til at have bæltet hvor netpatronerne er i).
Generelt ser det også ud som om at de får starten historien rigtigt denne gang (-(spoiler)- ingen Mary Jane og Firbenet som første villian, yes sir). Forhåbentlig introducerer de også Dr. Octopus på den rigtige måde og venter med at tage Green Goblin med til næste film eller en treer. Rhino, Vulture, Shocker, Carnage og (DEN RIGTIGE!!) Venom håber jeg også på at se i de kommende film. Det kunne blive så vellykket og kan mislykkes så let. Krydser fingre.

16. jan. 2011 03:34

PJP

hvis i kigger efter er edderkoppen på brystkassen lidt ødelagt af hvad jeg kan se skudhuller??? og brænde mærke fra skud eller lign :) også self også blod, og det ene lange forben kan man ik se så godt pågrund as lyset reflekterer lidt :)

og det angående netskydere er hans håndled "tykkere" så der kan måske være noget der ;)

16. jan. 2011 08:51

I forhold til den gamle dragt, ser det nu ganske fornuftigt ud.

Be Fucked! Ovenstående tekst er blot er et udtryk for min subjektive mening...

16. jan. 2011 14:04

#19 så foretrækker jeg den gamle.
Det ser jo ud til at han er medlem af X-Men nu :(

16. jan. 2011 14:37

"Brændemærkerne" i dragten synes jeg nu mere ligner kradsemærker. Fra Firbenet. ;)

16. jan. 2011 15:43

Jeg kan for resten godt lide den detalje, at han ikke har maske på. Det har også altid været noget besværligt noget, det der med at han skulle holde skjul på hvem han var, osv.. ;)

Conan O'Brien: In the year 3,000, YouTube, Twitter and Facebook will merge to form one super time-wasting website called YouTwitFace.

2. feb. 2011 17:21

Jeg har store forhåbninger til det nye film koncept, de gamle film var for simple og alt for langt fra tegneserierne.
Hvis det billede her er en forsmag på den generelle stemning i filmen tror jeg at der er håb forude.

Netskydere lyder også mega fedt, det kunne tyde på at Parker er blevet klog igen, i modsætning til de gamle hvor alt bare kom til ham, og han jo dybest set var en halvdum tumpe.

14. feb. 2011 22:31

Det er godt nok dyster ;-)

Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!

14. feb. 2011 23:04

Fedt at det ser ud til de har valgt at inddrage hans web-shooters! Det var noget af et irritationsmoment ved den originale triologi. Spidermans web shooters har altid været et fedt påfund synes jeg.

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” -...

14. feb. 2011 23:15

Det er sgu ikke et kvalitetstempel at blive sammenlignet med den største skuffelse nogensinde - Star Wars 1-3... De er kamp elendige, kiksede og forfærdeligt lavede.. Kun reddet af nogen gode skuespillere (Ewan Mcgregor osv)... Det er faktisk lidt en 'effort' i sig selv, at tre stks 30 år gamle film kan slå nogen nutide grafisk, historiemæssigt, skuespilsmæssigt osv...

Derudover synes jeg billederne fra den nye Spiderman ser meget lovende ud! Alt den der hype om dragten... COME ON?!?! Det er fint med mig man forsøger at starte franchisen forfra, lidt for hurtigt osv. Men tror faktisk det kan lykkedes

Og så ligner det godt nok 'netskydere' på hans dragt... FEDT"

Horrible Bosses 4/6 Source Code 3/6 Harry Potter Part II 4/6

14. feb. 2011 23:41

http://www.ultrapaul.com/wp-content/uploads/2009/02/spider-man2099_01.jpg
http://images.wikia.com/marveldatabase/images/1/1b/Jamoff
_Borne_%28Earth-9500%29_0001.jpg

Så meget ligner dragten heller ikke nogen af hans fremtidige versioner.

Måske lidt den fra ultimate univeret
http://nerdiest-kids.com/wp-content/uploads/2010/04/ultimate-spiderman.jpg

Hvis jeg skal være helt ærlig med dragten synes jeg faktisk at der er gået lidt for meget hybrid i den.

Og hvad mener jeg om det? Jo i følge de spiderman tegneserier jeg har læst syede Peter Parker selv sin dragt.

Peter på det tidspunkt boede stadigvæk hjemme hos sin tante og havde ikke SÅ mange penge og lege med og det stof dragten i de første spiderman film virkede temmelig dyrt for noget som en fyr som Peter Parker ville ha råd til.
Og så var der lige det med at dragten sad temmelig stramt...ja jeg ved godt det gør den også i tegneserien men stadigvæk.

Den her ser lidt bedre ud og mere noget som en amatør/ikke professionel syreske som peter parker kunne lave stadigvæk er der stoffet det ser stadigvæk lidt for kunstigt ud som om at selv om de forsøger og gå væk fra den første film vil de ikke helt slippe den.

Kunne godt ha foretrukket at stoffet som dragten var lavet af måske lignede lidt mere den slags man kunne købe nede i den lokale tekstil forretning, i stedet for noget som kun Hollywood fyrende har råd til.

15. feb. 2011 09:37

BN

Det er sgu ikke et kvalitetstempel at blive sammenlignet med den største skuffelse nogensinde - Star Wars 1-3... De er kamp elendige, kiksede og forfærdeligt lavede.. Kun reddet af nogen gode skuespillere (Ewan Mcgregor osv)... Det er faktisk lidt en 'effort' i sig selv, at tre stks 30 år gamle film kan slå nogen nutide grafisk, historiemæssigt, skuespilsmæssigt osv...

gladiator (#27)

Well, what can I say? ..... Jeg er vildt uenig. Mildest talt.

16. maj: Så er der slukket og lukket og låst. Jeg åbner igen den X. i årets X. måned.

15. feb. 2011 09:40

BN

Jeg synes umiddelbart heller ikke dragten ser alt for smart ud, men jeg kan godt forstå at de forsøger at distancere sig så meget som muligt, som de kan fra de oprindelige film.LasseUk (#2)

Distancere sig? Med en dragt der i det store og hele ser præcist ligesådan ud som dragten i Sam Raimis Spider-Man-film?

15. feb. 2011 19:21

synes da det ser lidt lovende ud, undtagen lige de der dimser på håndledet. :(

The name is 12, finn12..

15. feb. 2011 20:00

Fedt at det ser ud til de har valgt at inddrage hans web-shooters! Det var noget af et irritationsmoment ved den originale triologi. Spidermans web shooters har altid været et fedt påfund synes jeg.Twister (#26)

He he, det var rent faktisk den enkelte ting jeg fandt fedt i de gamle, at de havde droppet netskyderne, de fungere bare ikke for mig, når det så er sagt ser jeg virkelig frem til den nye version.

I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.

16. feb. 2011 00:14

Distancere sig? Med en dragt der i det store og hele ser præcist ligesådan ud som dragten i Sam Raimis Spider-Man-film?BN (#30)

Den ligner da ikke dragten fra Raimis film??? Glæder mig forresten... 500 Days of Summer var en lovende debutfilm og har været spider-man fan siden jeg var helt lille...

16. feb. 2011 08:44

BN

Den ligner da ikke dragten fra Raimis film???Charismatico (#33)

Beskriv forskellen.

26. mar. 2011 13:19

Behøver da ikke beskrive noget, du må da bare åbne øjnene... Selvfølgelig er der da ligheder (det skal jo ligne Spider-Man... Ville være langt ude hvis de gjorde kostumet grønt f.eks.), men der er da betydelige forskelle: først og fremmest materialet, dernest selve spindelvæv-mønstret, også edderkoppen foran er anderledes og handskerne og så er der netskydere på denne dragt

26. mar. 2011 14:19

Behøver da ikke beskrive noget, du må da bare åbne øjnene... Selvfølgelig er der da ligheder (det skal jo ligne Spider-Man... Ville være langt ude hvis de gjorde kostumet grønt f.eks.), men der er da betydelige forskelle: først og fremmest materialet, dernest selve spindelvæv-mønstret, også edderkoppen foran er anderledes og handskerne og så er der netskydere på denne dragtCharismatico (#35)

Jeg skrev, at dragten "i det store og hele ser præcist ligesådan ud som dragten i Sam Raimis Spider-Man-film".

Det vil sige, at helhedsindtrykket er det samme. Alle de der detaljer går jeg ikke så meget op i.

Jeg fatter ikke dem, der alene ud fra de få billeder, vi indtil nu har set synes, at det ser mere "dystert" ud end Saimi Raimis Spider-Man-film. Jeg kunne finde sagtens finde billeder fra disse film der ser akkurat ligeså "dystre" ud.

1. aug. 2011 17:26

Det vil sige, at helhedsindtrykket er det samme. Alle de der detaljer går jeg ikke så meget op i.

BN (#36)

Helhedsindtrykket, at det er spiderman.

http://gfx.filmz.cdn.zfour.dk/38/58538-1455x2000crop0.jpg

http://www.top39.com/wp-content/uploads/2010/08/spiderman_costume_tobey_maguire.jpg

Ellers er de godt forskellige.

1. aug. 2011 17:59

Synes faktisk dragten er okay, meget ala den første, men mere hevet over i Ben Reileys dragt fra klonsaga'en afslutning hvor han en kort periode overtog for Peter Parker, da de begge troede at Parker var klonen. Ben reileys dragt i lang tid bare en fan hættetrøje samt speedo's og det gider jo ingen at se.

MEN øjene på dragen er STADIG for små - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/4f/Web_of_Spider-Man_117.jpg - er de rette dimensioner spørger man mig.

1. aug. 2011 20:16

Jeg fatter ikke dem, der alene ud fra de få billeder, vi indtil nu har set synes, at det ser mere "dystert" ud end Saimi Raimis Spider-Man-film. Jeg kunne finde sagtens finde billeder fra disse film der ser akkurat ligeså "dystre" ud.BN (#36)

men pointen er jo netop at du ikke skal finde billederne men at disse billeder er blevet offentligjort. Hvis deres intentioner var at vise at filmen bliver en munter og fjollet edderkop film så ville de have valgt nogle andre billeder.

Ya feel?

1. aug. 2011 20:18

BN

#39:

No feel.

1. aug. 2011 21:40

BN

Den første trilogi var i overvejende grad IKKE dyster, hvilket også kan ses på billeder der promoverede filmen, som huntinglols siger.

Den nye er indtil nu kun blevet promoveret med dystre billeder, hvilket kunne tyde på at den muligvis kommer til at være mere superhelte noir, end den gamle trilogi.

Hvis du skal finde dystre bilelder fra de gamle film så skal du lede, da langt de fleste vil være lysere og mere "pg-13" agtige.

1. aug. 2011 21:54

BN

men pointen er jo netop at du ikke skal finde billederne men at disse billeder er blevet offentligjort. Hvis deres intentioner var at vise at filmen bliver en munter og fjollet edderkop film så ville de have valgt nogle andre billeder.

Ya feel?Huntinglols (#39)

BN

Den første trilogi var i overvejende grad IKKE dyster, hvilket også kan ses på billeder der promoverede filmen, som huntinglols siger.

Den nye er indtil nu kun blevet promoveret med dystre billeder, hvilket kunne tyde på at den muligvis kommer til at være mere superhelte noir, end den gamle trilogi.

Hvis du skal finde dystre bilelder fra de gamle film så skal du lede, da langt de fleste vil være lysere og mere "pg-13" agtige.Sentrax (#41)

Hvad er det egentlig I argumenterer for eller imod?

Jeg foretrækker Spider-Man i Sam Raimis lyse, kulørte og ironiske, men også melankolske fortolkning/udgave. Alt hvad jeg mente med det jeg skrev angående det kommende reboot, er at de første billeder ikke i sig selv vidnede om mere dysterhed end man finder i Sam Raimis film. Den første trailer vidner dog - modsat de intetsigende billeder - om en mere dyster og mindre humoristisk fortolkning - altså med andre ord en fortolkning, som jeg finder uinteressant i sit udgangspunkt. Traileren har ikke givet mig lyst til at se filmen.

1. aug. 2011 22:32

Jeg er uenig med dig i at de billeder vi har set, ikke er dystre som du skriver i #36.

Jeg er ligeglad med hvad du kan lide, det har jeg ikke indflydelse på, men når du kommer med et udtalelse som i 36, bliver jeg bare nød til at erklære mig uenig.

2. aug. 2011 00:53

For helved! det ligner jo et spiderman/twillight mixup - hvad sker der?

16. dec. 2011 10:11

Siden hvornår skal Spiderman ikke se nørdet ud? Han ligner en pop-dreng... Og de laver endnu spiderman film er fint nok, MEN at den skal strate forfra, så har de lavet den lidt for hurtigt efter de andre....

BianK

18. dec. 2011 18:23

Siden hvornår skal Spiderman ikke se nørdet ud? Han ligner en pop-dreng... Og de laver endnu spiderman film er fint nok, MEN at den skal strate forfra, så har de lavet den lidt for hurtigt efter de andre....BianK (#45)

Arh pop-dreng vil jeg aldeles ikke kalde Andrew Garfield, på nogen måde. Peter Parker var i øvrigt også kun nørdet i starten (før og lidt efter han bliver Spiderman). Han bliver jo faktisk ret populær og bliver igennem serien mere en "ladies man".

I øvrigt kan jeg se at han med 100% sikkerhed har netskydere nu, men man ser ham også trække spind ud af nakken i traileren? Så netskyderne må på en eller anden måde trække spindet ud af hans håndled, så han kan skyde med det og styre det. Egentlig en ret god idé. :)

18. dec. 2011 19:04

Siden hvornår skal Spiderman ikke se nørdet ud? Han ligner en pop-dreng... Og de laver endnu spiderman film er fint nok, MEN at den skal strate forfra, så har de lavet den lidt for hurtigt efter de andre....BianK (#45)

Faktisk ligner Andrew Garfield forbløffende godt Peter Parker som han er blevet portrateret de sidste 20-30 år i tegneseriehæfterne.

Og hvordan pokker ser en nørd ud? tykke briller og fedtet hår? hold op.

Be Fucked! Ovenstående tekst er blot er et udtryk for min subjektive mening...

19. dec. 2011 14:47

Og hvordan pokker ser en nørd ud? tykke briller og fedtet hår?Høegh (#47)

I rest my case!

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens funktioner, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et kodeord, dit navn og din e-mail-adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger