Gravatar

#11 Lilleby 13 år siden

Lord Beef Jerky (10) skrev:
#9 Jo tak! Satme skod at de to næste ikke bliver forlængede udgaver... så kan vi jo nærmest forvente, at der kommer super ultimate udgaver om 5-6 års tid. Men det lyder typisk som Warner Bros. De elsker at presse citronen.


Ja... jeg gætter på at det er fordi at de fleste af klippene i PoA og GoF er enten med ukomplette special effects eller en del af et sideplot som ellers har været udeblevet i filmen, og de gider næppe lede i arkiverne efter hele sideplottet... det koster for meget at færdiggøre! Det... er pænt irreterende!!
Gravatar

#12 Dynde87 13 år siden

Glæder mig sq... Men...

Hvorfor ser det ud som om, Harry slipper Hedwig fri? Trist, hvis de har lavet en hollywood omskrivning, hvor dyrene i hvert fald ikke må dø. Det er så essentielt for Harry's 'quest' at miste Hedwig.
Gravatar

#13 quin 13 år siden

Dynde87 (12) skrev:
Glæder mig sq... Men...

Hvorfor ser det ud som om, Harry slipper Hedwig fri? Trist, hvis de har lavet en hollywood omskrivning, hvor dyrene i hvert fald ikke må dø. Det er så essentielt for Harry's 'quest' at miste Hedwig.

er der ikke noget med
at han sender en masse breve i starten af bogen, men ikke får nogle svar? og bare rolig, jeg er sikker på at han kommer til at miste hedwig i filmen..
Gravatar

#14 Sweetiebellefan 13 år siden

Det bliver episk!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#15 filmz-Claudius 13 år siden

Lord Beef Jerky (10) skrev:
Men det lyder typisk som Warner Bros. De elsker at presse citronen.


I modsætning til hvem? Samtlige filmselskaber genudgiver da skamløst den samme film igen og igen med lige par minutter mere. Hvad med "The Lord of the Rings"? Og vi skal da ikke pege fingre her fra Norden, eftersom filmatiseringerne af Millennium-trilogien også lige er udkommet i udvidede udgaver.

Plakaten er flot, men ak... Once again: Orange & Teal :(
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#16 MOVIE1000 13 år siden

#15 og de er kun lige begyndt så kommer der en samlede box med det hele og om 10 år kommer der en jubilæums udgave, og de bliver ved og ved..... men jeg hopper sgu på den, jeg køber udgaverne og skifter dem ud hele tiden selvom jeg ved at de kommer senere, hvilket for det første er spild af penge og for det andet ret dumt????
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17 Chrisenry 13 år siden

#6 - Det forstår jeg skam udemærket:) Hvis noget er det lige det modstatte der er problemet.
"Hello there, smooth skin. The Name's Harold. I help keep this town running."
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 13 år siden

#15 Jeg sammenligner ikke med noget specielt filmselskab, men Warner Bros. har det bestemt med at presse citronen. Deres stunt med at udsætte premieren på den sidste Harry Potter film udelukkende for at trække flere penge i lang, pissede i hvert fald mange fans af. Det er også blandt de eneste filmselskaber der til stadighed ofte bruger demokopier til anmeldere fremfor salgskopier med cover og hele svineriet. Jeg har bare en lille grugde med dem, that's all.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 MMB 13 år siden

#12

De har lavet noget om i filmen:
On Hedwig's Departure: The image depicting Harry letting Hedwig fly away included the following description from WB: "Everyone mounts up and leaves Privet Drive. Harry says goodbye to Hedwig." So this does confirm that Harry lets Hedwig go prior to his departure.
Some MuggleNet readers are saying a leaked copy of the script reveals that Hedwig flies back to save Harry during the Seven Potter fights, and THEN she gets killed as she protects Harry. Thanks to Alex from TheRemembrall.org!

]http://www.mugglenet.com/app/news/show/3711

Gravatar

#20 Davekryten 13 år siden

#19 Damn me for reading spoilers.
Det ku ha' været fed at sidde i biffen og blive forarget over at kræet ikke dør, og så blive bragt til skamme med en den uventede tilbagekomst og fald.


Nogen der ved hvem manden på trappen er? At dømme efter omgivelserne og håret vil jeg gætte på Mr. Lovegood, men han er alt for ung.

Det kan selfølgelig også være en fra et minde/drøm/syn.

Skriv ny kommentar: