Gravatar

#21 MMB 13 år siden

#20

Jeg havde det på præcis samme måde, da jeg først læste nyheden! ;)

Og ja, manden på billedet er
Luna Lovegoods far.
Gravatar

#22 quin 13 år siden

#18 nu har jeg også læst at Twilight nummer 4 bliver delt i 2, men bliver udsendt med noget større mellemrum end der er i Harry Potter 7.. Personligt er jeg glad for at der går lidt over et halvt år mellem filmene.. dog ville jeg gerne have set at den sidste del havde ligget om vinteren, da jeg mere synes det er sådan en vinter/dyster type film som ikke passer ind i sommeren :)
Gravatar

#23 Lilleby 13 år siden

Davekryten (20) skrev:
Nogen der ved hvem manden på trappen er? At dømme efter omgivelserne og håret vil jeg gætte på Mr. Lovegood, men han er alt for ung.


Det er i den grad Rhys Ifans, der spiller Xenophilius i Deathly Hallows! =]
Gravatar

#24 Lord Beef Jerky 13 år siden

Rhys Ifans FTW!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#25 Davekryten 13 år siden

Rhys Ifans. Fuck. Jeg ku sgu slet ikke kende ham på det billede. Han ser så mørk ud. Egenligt en skam at Rik Mayall aldrid fik en rolle (som kom med i den færdige udgave) i Harry Potter sagaen.

#24 Explain your quote. Er det en joke?
Gravatar

#26 filmz-Claudius 13 år siden

Davekryten (25) skrev:
#24 Explain your quote. Er det en joke?


Det er et ikke alt for heldigt citat, der dukkede op under nyheden om James Camerons kommentarer til, hvorfor The Hurt Locker vandt en oscar i stedet for Avatar. Det skiftede så hurtigt til den gamle diskussion om, hvorvidt Avatar stjal sin historie fra bl.a. Pocahontas. Der var så en der påstod, Avatar var skrevet før Pocahontas. Lidt uheldigt sagt, eftersom Pocahontas er en historisk person fra det 17. århundrede...
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#27 Lilleby 13 år siden

Davekryten (25) skrev:
Rhys Ifans. Fuck. Jeg ku sgu slet ikke kende ham på det billede. Han ser så mørk ud. Egenligt en skam at Rik Mayall aldrid fik en rolle (som kom med i den færdige udgave) i Harry Potter sagaen.


Enig! Hvis de bare gad at udgive den scene...! Ugh! >.>
Gravatar

#28 hejdiii 13 år siden

Jeg elsker plakaten!! Meget federe end de andre, selvom det vil se lidt sjovt ud ved siden af mine andre film, når der er personerne på de andre :)
- Men Luna's far ser godt nok meget anderledes ud end jeg forestillede mig!!! wooow....
"In dreams, we enter a world that's entirely our own." ~ Albus Dumbledore ♥..
Gravatar

#29 tiany 13 år siden

#28 Plakaten er jo "kun" en teaser plakat, så der skal jo nok dukke plakater op med personerne på.
Så kan du jo selv vælge om du vil holde stilen i din samling eller også tage teaser plakaten med.
Valar morghulis
Gravatar

#30 quin 13 år siden

Det bliver satme godt når den film endelig kommer! :D

Skriv ny kommentar: