Gravatar

#11 Sweetiebellefan 13 år siden

Så slem ser det da ikke ud.

Billederne er ret flotte at kigge på.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#12 MOVIE1000 13 år siden

bilen ser rimelig ny ud?
hvornår foregår handlingen egentlig?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 David Munch 13 år siden

#12 Ny? Hvad tidsalder lever du i? :D
Gravatar

#14 MOVIE1000 13 år siden

#13 Blev Olsen Banden filmene lavet i det sidste årti.. nej vel.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15 Bony 13 år siden

#14 - Ligner den bil måske noget fra det sidste årti.. nej vel? ;-)

Her er et billede af en Chervolet Bel Air fra '57: Klik!. Bilen som Olsen Banden kører i er dog en '59'er, men modellerne er næsten identiske forfra. Forskellen* er, at der er et dobbelt sæt lygter og en større frontgrill på den senere model. :-)

* Havde fundet et billede, men siden kunne ikke vises!

Hvis du ser på billedet hvor de venter udenfor fængslet, kan du også tydeligt se, at der er tale om en årgang '59'er (V-formet og smalle baglygter). Se selv her, på følgende billede. Dette er en bagende fra en årgang '59'er: Klik!. Så der er nu ikke tale om nogen ny bil eller en senere "tidsalder". ;-)

Hvad angår nyheden om Olsen Banden og den nye tegnede version, så har ingen af delene min umiddelbare interesse. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16 wendelboe 13 år siden

Hvad han mener er nok af bilen ikke ser rusten og slidt ud ligesom i filmene, laken er jo fuldstændig blank, det ser nærmest ud som om Benny lige har fået fat i bilen
Gravatar

#17 MOVIE1000 13 år siden

#16 nemlig
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 Bony 13 år siden

Men så giver det jo heller ingen mening, at snakke om hvilket årti filmen foregår i, jf. indlæg nummer 14. For man kan jo se, at det er en ældre model, helt præcist en årgang '59. Altså den samme model som de bruger i størstedelen af de originale film. I så fald er der tre muligheder.
1. Enten er den velholdt (som størstedelen af de ældre veteranbiler faktisk er og fortjener at være).
2. Det kan også være at den blot har ganske få år på bagen, hvilket passer meget godt med de originale Olsen Banden films udgivelsestidspunkter
3. Det kan også være, at de har ment at det ikke ville klæde den "pæne" tegnede stil, hvis der blev tilført et rusten vrag til filmen. Altså i bund og grund et mere æstetisk valg. Om det klæder filmen eller ej, skal jeg ikke gøre mig til dommer over. :-)

Desuden så mindes jeg da ikke, at bilen fra de originale film er så rusten og grim i lakken som i hentyder til? :-/
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#19 Bony 13 år siden

Argh, pis og papir! Havde lige skrevet et længere svar som selvfølgelig forsvandt, da jeg trykkede indsend!

EDIT: Wuhu, nice! :-D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#20 MOVIE1000 13 år siden

#18 de skifter jo bilen ud en del gange og den er altid har altid uanset hvilken bil været slidt og lappet sammen. Men jeg forstår stadig ikke helt det med hvilket år den foregår FILMEN, for den burde da foregå imellem de første 13 olsen banden film
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: