Gravatar

#11 PredatorX 12 år siden

HonoDelLoce (10) skrev:
Men du er et godt eksempel på, at grimme mennesker godt kan være dumme ! ;)


Hahaha :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#12 bornholme 12 år siden

The narrator (2) skrev:
Alle ligner fotomodeller. Jeg får intet indtryk af disse mennesker er videnskabsfolk og astronauter.

Personerne i 'Blade Runner' havde en autencitet jeg ikke ser her.

De er på en fremmed planet, der sjovt nok har en atmosfære der kan indåndes. Det var dumt i Star Trek, og endnu mere dumt her.


Jeg er helt enig, men jeg vil hellere kalde billederne og skuespillerne for polerede.
Gravatar

#13 runehansen76 12 år siden

Charlize Theron og Ridley Scott plus sci-fi - så blir det ikke meget bedre :)
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#14 Fjeder 12 år siden

Mangler bare et lille filmklip hvor hovedet siger "Dumdum, where's my gumgum" ;)
Gravatar

#15 KEiZ 12 år siden

Det er bare mig der ikke har fattet det endnu ik' denne film har intet med alien universet at gøre right??
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#16 HonoDelLoce 12 år siden

KEiZ (15) skrev:
Det er bare mig der ikke har fattet det endnu ik' denne film har intet med alien univeres at gøre right??


Huh?

Er det ikke netop meningen, at den foregår i (nogenlunde) samme univers?

Det ligner da i hvert fald unægteligt en Weyland Yutani-trøje, som den ene har på..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 Rolias 12 år siden

Så vidt jeg har forstået, så foregår den lang tid før Alien, og ikke en egentlig prequel til den, da man alligevel godt ved hvad det slutter med. :)
Gravatar

#18 HonoDelLoce 12 år siden

Jojo, men stadig i samme univers :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19 chapton 12 år siden

Føj der er lang tid til at den kommer...
Gravatar

#20 misuma 12 år siden

Hvis filmen foregår lang tid før Alien, håber jeg også at fly, tech, kostumer og whatever følger derefter.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: