Gravatar

#21 elwood 12 år siden

EGE: So you are linking this directly with the Alien films?

RS: Not at all.

EGE: Not at all?

RS: No.

EGE: No?

RS: I mean, you could actually say, and there’s a quote I did, a pretty good quote: By the end of the third act you start to realize there’s a DNA of the very first alien, but none of the subsequent aliens. To tell you what that is is a pity, and I’m not going to tell you, because it’s actually pretty good, pretty organic to the process and to the original. But we go back, we don’t go forward.

EGE: The official synopsis from Fox says that this revolves around the “Alien Gods”, the “Space Jockey” from the first film.

RS: Yeah, so there you have that. I was always amazed that, I mean, I’ve only done two science-fictions, but I was always amazed that no one asked who the hell the Space Jockey was. He wasn’t even called the Space Jockey. During the film they started to call it the Space Jockey. I don’t know who started that one off. I always thought it was amazing that no one ever asked who he was, and why was he there? What was all that about? I sat thinking about this for a while and thought, well, there’s a story! And the other four [films] missed it! So, here it is.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 mstify 12 år siden

Det største problem er ikke at de ligner polerede photoshoppede modeller - det er langt værre at det kun er deres hoveder der ser menneskelige ud, resten ligner noget fra et computerspil. Jeg forstår behovet for CGI i sci-fi film, men det er lidt sørgeligt når det bliver så tydeligt at man bliver i tvivl om der er tale om en tegnefilm.
Gravatar

#23 Yggdrasil 12 år siden

I fremtiden kan man sikkert gensplejse sig frem til at ligne en fotomodel.
Gravatar

#24 Richard Burton 12 år siden

mstify (22) skrev:
Det største problem er ikke at de ligner polerede photoshoppede modeller - det er langt værre at det kun er deres hoveder der ser menneskelige ud, resten ligner noget fra et computerspil. Jeg forstår behovet for CGI i sci-fi film, men det er lidt sørgeligt når det bliver så tydeligt at man bliver i tvivl om der er tale om en tegnefilm.



Må jeg anbefale traileren. Der er brugt ganske sparsomt med cgi og der er absolut intet photoshop over menneskerne i det jeg kan se.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#25 niwin 12 år siden

The narrator (2) skrev:
Alle ligner fotomodeller. Jeg får intet indtryk af disse mennesker er videnskabsfolk og astronauter.

Personerne i 'Blade Runner' havde en autencitet jeg ikke ser her.

De er på en fremmed planet, der sjovt nok har en atmosfære der kan indåndes. Det var dumt i Star Trek, og endnu mere dumt her.


Tænk på hvor meget folk gør ved deres udsende nu. Folk hvor jo lavet den ene skønhedsoperation efter den anden. I fremtiden har man sikkert fundet ud af flere og bedre metoder så ideen med at alle er smukke synes jeg er god.
Gravatar

#26 HonoDelLoce 12 år siden

Andre Rieu (24) skrev:
Må jeg anbefale traileren. Der er brugt ganske sparsomt med cgi og der er absolut intet photoshop over menneskerne i det jeg kan se.


I det hele taget er det en af de bedste trailers jeg har set - nogensinde! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#27 Richard Burton 12 år siden

#26 Ja ikke så meget skåret ud i pap, kan dog ikke klare vuvuzuela hornet.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#28 Babo84 12 år siden

#26

Synes nu mere det var en teaser og minder selvfølgelig meget om den første film, krydret med inception-lign beat, som er ret meget inde nu. Jeg er nu mere spændt på en rigtig trailer, selvom teaseren var da effektiv.
Gravatar

#29 KEiZ 12 år siden

gaaaab drop nu den supermodel snak det betyder ikke noget, de bløder stadig, bare de spiller godt!!

forresten kan ½ delen af dem være robotter, ved i hvertfald en af dem er.

Håber det er en gyser og ikke et drama, og de formår at teknologisk at få det til at hænge sammen med Alien som den jo er en direkte forgænger til.
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#30 runehansen76 11 år siden

ang. fotomodel diskussionen, så husk da lige at 95% af alle mennesker er for grimme til at kunne bruges til TV.... at Charlize så er den smukkeste i verden, og hun er med her er en anden fortælling.. ;)
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76

Skriv ny kommentar: