20th Century Fox står klar til at påbegynde optagelser på fortsættelsen til deres gyser-krydsning “Alien vs. Predator”, og nu foreligger der nye rygter omkring, hvad man kan forvente af den nye film.
En af medlemmerne på filmens artwork-hold har rapporteret til IESB, at “Alien vs. Predator 2” angiveligt skulle ligge sig historiemæssigt mere op ad James Camerons “Aliens” end den første “AVP”-film”. Desuden skulle der være lavet designs til en række nye Aliens i den nye film.
Desuden forlyder der rygter omkring en tredje “Predator”-film efter “AVP2”, eftersom planerne for en “Alien 5” faldt igennem. Kilden kan i mellemtiden benægte de tidligere rygter omkring at The Rock eller John Cena skulle overtage rollen som Dutch, Arnold Schwarzeneggers figur i den første film.
Dog skulle filmselskabet efter sigende have Sylvester Stallone i kikkerten til at gå op imod en ny Predator i den tredje film.
Filmsiden IESB påpeger, at eftersom intet omkring en mulig “Predator 3” er bekræftet, skal kildens rapport betragtes som det den er; et rygte.
“Alien vs. Predator 2”, der har undertitlen “Survival of the Fittest”, instrueres af Greg og Colin Strause og får premiere i amerikanske biografer 21. december, 2007.
#1 Ash 18 år siden
eller...
#2 Killkaj 18 år siden
#3 natterjack 18 år siden
For helvede.
#4 hey now 18 år siden
Ja, det håber jeg sgu også!
#5 filmz-Kadann 18 år siden
#6 Kimosabe 18 år siden
Det må da vist være dagens and.
#7 mrghostface 18 år siden
Det kan jo self osse lyde lidt faretruende, men på den anden side så havde de jo osse lavet nye predators til AvP, men det var jo på ingen måde noget skidt, tværtimod..
Det gav et rigtig godt indtryk af en egentlig civilisation med mangfoldighed. Jeg siger ikek at Aliens skal have en civilisation, men hvorfor sku der ikke kunne findes forskellige underracer af aliens? bare fordi vi ikek har set dem endnu..
om ikke andet så skal de jo lave en alien som den vil tage sig ud når den har levet i en predator, ikke?
#8 filmz-maxhh 18 år siden
påtager en alien da karakter efter værtsdyret...?
Mvh
MaxHH
#9 mrghostface 18 år siden
#10 filmz-maxhh 18 år siden
Cool... den del havde jeg misset...
Mvh
MaxHH