TV 2 har købt rettighederne til 2500 produktioner fra Paramount, inklusiv ca. 50 nyere film som ikke tidligere er blevet vist på dansk tv.

Film som man i den nærmeste fremtid kan forvente at se på kanalen inkluderer “Saving Private Ryan”, “The Truman Show”, “Vanilla Sky”, “Forrest Gump” og “Godfather”-trilogien.

Ifølge programchef Bo Damgaard har aftalen kostet TV 2 og dets to søsterkanaler, norsk TV 2 og svensk TV4, et to-cifret millionbeløb.

Vis kommentarer (31)
Gravatar

#1 filmz-Wacker 21 år siden

Gode film, Uden afbrydelser
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#2 DarkLight 21 år siden

#1, og det er vist hvad der er at sige om den sag.

EOD
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 The Baptizer 21 år siden

"Ifølge programchefen indeholder aftalen cirka 50 kvailitetsfilm, som ikke tidligere har været vist på dansk tv."

Det var dælme ikke mange ud af 2500!

Men jeg går da også ud fra at der er tale om en masse episoder fra diverse tv-serier her, ellers producerer Paramount vist lidt for mange film på 6 år ;þ
I'm a falling stone in a world of glass
Gravatar

#4 filmz-Wacker 21 år siden

Jeg synes da det er okay de vil lægge så mange penge for film. gad vide om det også indebærer serie. Der må snart god komme noget andet end. BH90210, Melrose, Buffy, Angel, Dark Angel, Venner. Vil godt til at se nogen andre serier..
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#5 DarkLight 21 år siden

på den anden side har jeg ikke rigtig hørt om andre serie, der skulle være værd at se ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 filmz-Arkanaz 21 år siden

Det er da alt for cool =D, men ville også godt vide hvad det er for nogen serier hvis der er nogen hehe :), men jeg syntes der er nice at TV2 ikke viser reklamer i filmene.... :)
Gravatar

#7 filmz-Erroneus 21 år siden

Threat Matrix, Dead Like me, Ed, CSI, Farscape .. men de er nok ikke imellem :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#8 Spirit 21 år siden

Det er star trek nok heller ikke :-(
Gravatar

#9 filmz-Morta 21 år siden

Ja nu viser dr1 jo ED og TvDanmark sender csi så de 2 serier kommer nok ikke på tv2 :)

Mere StarTrek ja tak, og Farscape må de ski også meget gerne sende .
Gravatar

#10 Spanner 21 år siden

De burde vise Dead Like Me. Kanon serie, der er anderledes end det meste andet gylle.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: